QUALITANCE digitalizează interacțiunea clienților cu asiguratorul pentru BCR Asigurări de Viață Vienna Insurance Group

BCR Asigurări de Viață VIG și QUALITANCE au încheiat un parteneriat pentru a le oferi clienților o experiență digitală care facilitează accesul rapid și interacțiunea eficientă cu produsele și serviciile de economisire, protecție și investiții ale companiei de asigurări.

Printr-o platformă digitală dedicată, aceștia își pot gestiona de oriunde şi oricând produsele și serviciile achiziționate, beneficiind de instrumente eficiente de informare, comunicare și plată.

Un pas important pe care compania de asigurări îl face în digitalizarea experienței clienților îl reprezintă dezvoltarea platformei www.bcrasigviata.ro și a secțiunii Contul meu, care aduc în prim-plan eficiența, elimină dependența utilizatorilor de un anumit program de lucru sau de o perioadă de așteptare și reduc semnificativ volumul de lucru din call center.

Plaforma le permite clienților să își creeze rapid un cont personal în care au acces la polițele de asigurare 24/7, de pe orice dispozitiv, își pot modifica datele personale, pot plăti primele de asigurare în deplină siguranță, se pot informa cu privire la evoluția fondurilor de investiții, pot consulta produse și servicii noi, pot anunța producerea evenimentelor neprevăzute protejate de asigurare, precum șomaj, accident, spitalizare, îmbolnăvire gravă, invaliditate, incapacitate temporară de muncă și pot urmări în timp real evoluția dosarelor de despăgubire.

”Într-un context în care prezența noastră, a tuturor, este predominant online, digitalizarea interacțiunii cu clienții noștri este un pas natural. Prin această platformă digitală modernă, pe care am construit-o împreună cu partenerul nostru de tehnologie, QUALITANCE, reiterăm angajamentul în fața clienților noștri și a familiilor acestora, oferindu-le o experiență simplificată de economisire, protecție și investiție. În susținerea clienților BCR Asigurări de Viață VIG, este importantă nu doar garantarea stabilității financiare, ci și accesul la instrumente care să le permită să ia decizii bine informate, să beneficieze de asistență imediată și să aibă libertatea de a-și gestiona propriile produse și servicii de pe orice dispozitiv, în orice moment, inclusiv în cazul producerii unor evenimente neprevăzute”, declară Erwin Hammerbacher, CEO BCR Asigurări de Viață VIG.

“Proiectele de digitalizare numeroase pe care le-am dezvoltat în zona serviciilor financiare ne-au condus spre o înțelegere profundă a nevoii clienților de a se bucura de o experiență online simplă, modernă și eficientă atunci când aleg un produs sau serviciu. Totodată, realitatea ne arată că, deși oamenii iau decizii de asigurare și investiție în perspectivă și pe termen lung, sentimentul lor de siguranță și stabilitate este puternic influențat de cât de ușor pot accesa informații relevante și de cât de repede pot beneficia de protecție. Suntem încântați că împreună cu BCR Asigurări de Viață VIG am avut oportunitatea să construim o astfel de experiență, care are la bază empatia și este posibilă la un click distanță”, completează Radu Constantinescu, CEO QUALITANCE.

BCR este principalul partener BCR Asigurări de Viață VIG, prin intermediul căruia sunt puse la dispoziția clienților produse și servicii adaptate nevoilor de protecție, economisire și investiții ale acestora, începând de la asigurările de viață atașate creditelor, produse de asigurare cu componentă de economisire cu randament garantat sau de tip Unit Linked, pentru cele mai diversificate nevoi ale clienților. 

În ultimii patru ani, QUALITANCE a valorificat experiența dobândită în proiectele internaționale și pe plan local, accelerând transformarea digitală a serviciilor bancare prin parteneriate cu BCR Erste, Banca Transilvania și Raiffeisen Bank și derulând în prezent proiecte de digitalizare și în domeniul asigurărilor.



Citeste si