De la deserturi pentru 600 de evenimente pe an, la livrări pentru persoane fizice. Reinventarea în pandemie a Cupcake Philosophy

Cupcake Philosophy, un business cu venituri anuale de circa 1 milion de euro, este un brand românesc cu experiență de peste 7 ani în crearea deserturilor elegante, fondat de Ioana Romanescu.  

Până în 2020, Cupcake Philosophy furniza anual deserturi pentru peste 600 de evenimente, însă turnura neșteptată a determinat concentrarea eforturilor către livrări la domiciliu prin resurse proprii și parteneriate cu companii de transport.

Menținerea comunicării constante cu clienții, crearea și lansarea de noi colecții de produse, răspunsul pozitiv la cerințele companiilor de a livra deserturi membrilor echipelor care au lucrat de acasă și care s-a tradus prin onorarea a sute de livrări în doar câteva ore sunt câteva dintre schimbările prin care brandul a trecut în această perioadă.

Astfel, Cupcake Philosophy a înregistrat o creștere de 10% in vânzările către persoane fizice, ajungând la o pondere de 60% din totalul tranzacțiilor, comparativ cu anul 2019.

În același timp, 2020 a adus o creștere de 50% în ceea ce privește numărul total al tranzacțiilor.

Schimbarea dinamicii pieței și a comportamentului de consum se reflectă în rezultate neașteptate obținute după un an cu multe încercări. Astfel, în 2020, Cupcake Philosophy a vândut cu 80% mai multe torturi față de anul precedent, iar la finalul anului, vânzările au crescut cu peste 19% în raport cu aceeași perioadă a anului 2019.

Ioana Romanescu, fondatoarea acestui brand, este absolventă a celei mai prestigioase școli de patiserie din lume, Le Cordon Bleu – Paris, fiind instruită de chefi recunoscuți la nivel internațional.

”În ultimul an, testul anduranței l-au trecut doar brandurile care au înțeles că bunăstarea unei afaceri depinde și de flexibilitatea de care aceasta poate da dovadă în momente cruciale. În astfel de momente este extrem de important să dai dovadă de empatie și să te adaptezi rapid oricărui context. Deși a fost un an dificil, am încercat să ne concentrăm asupra exploatării aceastei perioade de liniște aparentă, pentru a crea 6 noi colecții de produse, colecții care includ și produse fără zahăr adăugat, din dorința de a ne adapta și de a răspunde cerințelor consumatorilor. Am investit în oameni, în echipamente, am făcut degustări online cu clienții noștri și ne-am implicat activ în construirea unei comunități cu valori comune. Categoric, la Cupcake Philosophy, anul 2020 a stat sub semnul reinventării.” a declarat Ioana Romanescu, fondator Cupcake Philosophy.

În absența predictibilității, brandul a înlocuit abordarea pe termen mediu-lung cu una pe termen scurt și s-a concentrat asupra identificării de soluții eficiente cu scopul de a stimula și facilita decizia de cumpărare a consumatorilor. Astfel, Cupcake Philosophy a creat diferite pachete de produse care să răspundă nevoilor variate ale clienților.

Cupcake Philosophy are un portofoliu care cuprinde peste 200 de produse și pachete speciale de produse.



Citeste si