- 16 August 2021
Restart Energy, evaluare de aproape 90 mil. euro după o investiție de 21 milioane euro
Acest pas este parte a strategiei dezvoltate în parteneriat cu Interlink Capital Strategies din Washington, DC (SUA), companie de consultanță și administrare a fondurilor, pentru obținerea de finanțări în valoare de 500 de milioane de euro necesare finalizării proiectelor de energie verde de 500 MW pe care compania vrea să le dezvolte în următorii cinci ani.
Totodată, Restart Energy intenționează să integreze o capacitate de stocare de cel puțin 200 MW, pentru furnizarea directă de energie către consumator. La începutul acestui an, REO a solicitat colaborarea Ambasadei Statelor Unite în România și EXIM Bank, pentru a-și consolida parteneriate strategice din regiune.
”Fondurile investite de Tejas Capital (SUA) vor fi folosite pentru dezvoltarea infrastructurii necesare proiectelor de energie verde și dezvoltarea companiei în România, contribuind la atingerea obiectivului strategic anunțat anterior, acela de a deveni primul furnizor de energie regenerabilă din regiune până în 2025. Proiectele Restart Energy creează peste 300 de noi locuri de muncă în România și evită eliberarea în atmosfera a peste 15 milioane de tone de CO2”, afirmă Armand Domuța, CEO și fondator al Restart Energy.
”Suntem interesați de companii independente, cu creștere rapidă și posibilitatea de a avea un impact imediat asupra mediului. Considerăm Restart Energy One ca fiind una dintre cele mai promițătoare companii din Europa Centrală, cu un plan de creștere ambițios și potențial uriaș. Nu doar România, ci întreaga regiune vor beneficia de avantajele importante pe care le aduce Restart Energy – bază extinsă de clienți, active de energie regenerabilă și o platformă inovatoare de trading de tip blockchain”, spune Gary Hoskins, Tejas Manager.
Restart Energy și-a dublat numărul de clienți în primele 6 luni ale anului, de la startul liberalizării ajungând la 50.000 de locuri de consum
Datorită liberalizării pieței, Restart Energy a atras 25.000 de clienți în primele șase luni, mai mult cu 50% față de proiecțiile anunțate la începutul anului. Strategia de vânzări a fost construită pe atragerea clienților persoane fizice pentru a maximiza expertiza companiei în managementul microvolumelor, segment tradițional cu o profitabilitate ridicată.
Totodată, cantitățile de energie și gaze furnizate clienților finali în primele 6 luni ale anului au crescut cu 30%, respectiv 50%, față de aceași perioadă a anului trecut.
În luna februarie a acestui an, Restart a atras 3,3 milioane de euro datorită primei sale emisiuni de obligațiuni dedicate dezvoltării și achiziției de active de producție a energiei regenerabile.