Retargeting Biz, soluții pentru extinderea peste granițe a magazinelor online

Retargeting Biz, o platformă de marketing automatizat, prezentă deja în patru țări europene, vine cu o soluție care le permite magazinelor online extinderea eficientă și accesibilă pe mai multe piețe de desfacere.

În prezent, orice afacere se poate adresa unui public internațional datorită avântului tehnologic. În 2019, WorldBank a realizat un studiu potrivit căruia 90% din afacerile la nivel mondial erau reprezentate de Întreprinderi Mici și Mijlocii (IMM-uri), acestea din urmă asigurând peste 50% din locurile de muncă disponibile global. 

În ciuda tuturor oportunităților, comercianții online continuă să se confrunte cu provocări de ordin financiar, logistic și comercial. A te extinde pe mai multe piețe de desfacere înseamnă automat să deschizi birouri locale și să recrutezi noi echipe. O astfel de decizie implică, de obicei, investiții și eforturi considerabile. Drept urmare, cea mai rentabilă soluție pentru magazinele online este să încheie parteneriate strategice pentru servicii de marketing, logistice sau de suport clienți, necesare în procesul lor de extindere. 

Retargeting Biz oferă soluții rentabile și eficiente tocmai pentru depășirea acestor puncte critice cu care se confruntă magazinele online. Software-ul de marketing automatizat le permite comercianților online să conceapă, să coordoneze și să implementeze campanii de marketing automatizate pentru mai multe piețe, prin intermediul unei singure platforme all-in-one.

Cum poate ajuta Retargeting Biz magazinele online să se extindă în străinătate?
  • Oferă acces la conținut de marketing disponibil în 7 limbi diferite (engleză, română, greacă, spaniolă, italiană, maghiară și bulgară).
  • Pune la dispoziție consultanță profesională oferită de echipe dedicate, localizate în 4 țări europene (România, Grecia, Bulgaria, Ungaria).
  • Oferă posibilitatea de a personaliza campaniile de marketing pentru fiecare segment de public (local sau străin), respectând întocmai particularitățile lingvistice și culturale.
  • Conferă oportunitatea de extindere eficientă prin intermediul automatizării.
  • Gestionează concomitent campanii de marketing pe mai multe canale de comunicare (Email, SMS, Notificări Push, Pop-up-uri, Google, Facebook & Instagram).


  • Citeste si