Românii de la Contakt, parteneriat cu Huawei. Customizează smartphone-uri și tablete

Huawei Consumer Business Group a încheiat un parteneriat cu retailerul Contakt. În urma acestuia, utilizatorii beneficiază de servicii utile în procesul de customizare a dispozitivelor echipate cu Huawei Mobile Services (HMS).

Colaborarea a debutat în luna iunie 2020, iar în prezent, unitățile HUAWEI VIP Service se regăsesc în cele peste 200 de locații Contakt din întreaga țară.

Serviciile oferite de cele două companii sunt valabile pentru întregul portofoliu de dispozitive echipate cu HMS, printre care se numără atât cele din categoria smartphone, printre care HUAWEI Mate 30 Pro, HUAWEI P40 Series, HUAWEI Seria Y, HUAWEI P smart 2021 și HUAWEI Mate 40 Series, cât și cele din categoria tablete: HUAWEI MatePad Pro, HUAWEI MatePad T10 și HUAWEI MatePad T10s.

Printre serviciile utile puse la dispoziția utilizatorilor se numără customizarea noului dispozitiv cu datele și aplicațiile importante din vechiul device cu ajutorul aplicației Phone Clone, instalarea aplicațiilor utile în activitățile de zi cu zi din magazinul propriu de aplicații, HUAWEI AppGallery, crearea unui ID HUAWEI, precum și oferirea unui extra beneficiu de spațiu de stocare gratuit în Cloud pentru anumite modele.

”Rețeaua noastră extinsă de locații în București și 36 de județe și prezența în 98% din centrele comerciale importante din țară a favorizat dezvoltarea unui parteneriat strategic cu grupul Huawei, prin care am devenit principalul furnizor din România de servicii utile Huawei VIP pentru cumpărătorii care își achiziționează un nou dispozitiv echipat cu HMS. În același timp, diversificarea gamei de servicii puse la dispoziție clienților prin oferirea unor experiențe high-level este unul dintre obiectivele noastre principale, în care vom continua să investim toată atenția”, a declarat Cristian Gheran, General Manager Contakt.    

Intervalul mediu în care se realizează întregul proces HUAWEI VIP Service este de 15 minute și vine ca un extra beneficiu oferit, în mod gratuit, în termen de 12 luni din momentul achiziționării unui dispozitiv Huawei. În plus, după finalizarea serviciului, reprezentații locației HUAWEI VIP Service în care s-a efectuat procesul le oferă utilizatorilor asistență tehnică timp de o lună. 

Pentru a identifica cea mai apropiată locație VIP Center de locul în care se află, utilizatorii trebuie să acceseze secțiunea Asistență, disponibilă în magazinul HUAWEI AppGallery.



Citeste si