- 21 Ianuarie 2020
Românii de la Questo, nominalizați la premiile Product Hunt
Product Hunt e cel mai mare site de promovare și descoperire de aplicații și produse digitale noi. Acolo te duci dacă ai un startup și vrei să-l vadă și alții. La final de an organizează premiile Golden Kitty Awards, care nominalizează cele mai bune produse pe mai multe categorii.
Questo este un startup românesc prin care vizitatorii dintr-un oraș pot face tururi ale unor obiective mai puțin cunoscute. Chiar la finalul lunii februarie 2019, fondatorii Questo au anunțat faptul că startup-ul a primit o investiție de la doi angeli, în acest moment startup-ul lansat în 2017 fiind evaluat la peste 1,5 milioane de dolari.
Cum se parcurge un traseu Questo?Utilizatorii aplicaţiei primesc, pentru început, un punct unic de start în oraş. Odată ajunşi acolo, aplicaţia le transmite un prim indiciu, pe care aceştia trebuie să îl urmărească pentru a descoperi următorul loc de pe traseu. De fiecare dată când descoperă un loc nou, utilizatorii primesc în aplicaţie şi povestea locului respectiv. Apoi, urmează un indiciu nou şi tot procesul se repetă până la final. Aplicația este construită astfel încât oamenii sunt încurajați să cerceteze împrejurimile, telefonul fiind doar un suport pentru prezentare.
Citiți pe larg povestea Questo și aflați planurile de dezvoltare a aplicației în acest material.
Pe 20 ianuarie, Questo a fost premiat de World Tourism Organization în cadrul celei de-a doua ediții a competiției pentru startups. Astfel, românii au fost desemnați câștigătorii categoriei Disruptive Hospitality.