- 19 August 2022
Românii de la Top Sport, afaceri de peste 4 mil. euro pentru 2022 din vânzarea de produse pentru activități sportive
În 2020, compania Tehnorul a atins valori de peste 90% – provenite din mediul online, pe site-ul topsport.ro, deși a înregistrat o scădere cu 7,5% din cifra de afaceri, în contextul pandemiei. În a doua jumătate a anului 2022, firma înregistrează o menținere apropiată de creșterile din 2021, de 3% față de 2019, și o cifră de afaceri de 4.120.000 euro.
Compania înființată în anul 1994, cu capital integral românesc, comercializează branduri sport din întreaga lume (adidas, Emporio Armani EA7, Nike și Jordan, Puma Columbia, Skechers și altele) în 10 magazine fizice din țară și în cel online, topsport.ro.
Ultimii ani au fost marcați de provocări permanente, venite și din partea competiției, în special a mariilor companii internaționale care sunt mereu în căutare de noi piețe de desfacere. Totuși, magazinul online Top Sport este într-o poziție constantă ca pondere, de 35% din cifra totală de afaceri a firmei.
Top Sport este prezent fizic în Craiova, Slatina, Pitești, Alexandria și Mediaș. Este unul dintre cele mai cunoscute magazine online românești de profil, condus de o echipă de manageri tineri și parteneri ai companiei, care sunt promotori ai soluțiilor tehnice inovative, pentru a face din interacțiunea cu topsport.ro o experiență de cumpărături atractivă și facilă, bazată pe nevoile cumpărătorului și pe dorința acestuia de a reveni.
„Faptul că firma noastră a ajuns să fie o afacere de familie ne motivează tot mai mult să încercăm să aducem pe piață produse sport de calitate, în locații care să reziste trecerii timpului și schimbării preferințelor clienților. Echipa care susține magazinele fizice și online este formată din circa 50 de membri, o echipă alături de care lucrăm zilnic pentru a putea să le oferim celor care aleg produsele din gama noastră o experiență cât mai plăcută”, a declarat Dan Birtu, managing partner al companiei.
În ceea ce privește planurile de viitor ale companiei, obiectivul principal este dezvoltarea comerțului online, menținerea rezultatelor magazinelor Top Sport și introducerea de branduri noi în portofoliul propriu.