SanoPass: Abonamente de sănătate cu cash-back pentru companii

SanoPass, un startup fondat în primăvară 2019 ce emite abonamente medicale de prevenție oferite de angajatori că beneficii pentru angajați, introduce un abonament unic în România, cu o componentă de „cash-back” care ajută companiile să facă economii la buget prin calcularea transparență a consumului de servicii medicale și economisirea contravalorii serviciilor neutilizate.

Abonamentele medicale SanoPass le asigură angajaților acces la servicii medicale de prevenție, într-o rețea de clinici private și cabinete medicale independente. 

Această mutare vine la scurtă vreme după ce în rețeaua SanoPass s-au alăturat și clinicile Hiperdia, Laurus Medical, Spitalul Sf. Constantin, Spitalul Anghiomedica, RMN Diagnostica, Bio-Terra Med, Life-dental Spa și furnizorul de servicii de consiliere telefonică Telios.

Rețeaua de parteneri SanoPass ajunge astfel la 250 de clinici, centre și cabinete medicale.

Clienții SanoPass pot accesa acum servicii de consultații și investigații medicale în 23 de județe, iar rețeaua SanoPass cuprinde laboratoare și centre de analize partenere în toate județele prin centrele de recoltare Clinică Sante.

”Ideea de a oferi un abonament medical cu „cash back” ne-a venit în urmă discuțiilor cu Manageri de Resure Umane și Directori Financiari care sunt nemulțumiți de faptul că oferă abonamente medicale propriilor angajitlor, iar aceștia nu le utilizează din diverse motive la potențialul lor maxim. Prin faptul că rezolvăm 2 probleme majore din piață abonamentelor medicale: reducerea timpului mare de așteptare pentru programări și proximitatea clinicilor partenere, ne așteptăm că valorile de consum să crească, dar fără să afecteze bugetul companiilor utilizând acesta nouă abordare, declara Andrei Vasile, cofondator SanoPass.

Abonamentele SanoPass asigura programări pentru consultații sau investigații, indiferent de specialitate, în maxim 48 de ore. SanoPass oferă 3 pachete principale de servicii, cu prețuri între 10 și 30 de euro lunar, conțînând servicii de medicină muncii, consultații și investigații medicale, analize medicale, stomatologie, nutriție, psihologie și fizioterapie.

Angajații ce dețîn un abonament SanoPass își pot face programări la orice clinică partenera, având deplină libertate de a alege, în funcție de proximitate sau de preferințele personale.

Soluția SanoPass este 100% digitală și este accesibilă pentru utilizatori prin platforma web sau prin aplicațiile mobile deja disponibile pe Google Play și App Store. Clinicile utilizează la rândul lor o platforma web care validează în timp real conținutul și valabilitatea abonamentelor.

Ponderea companiilor care acordă beneficii flexible  a crescut în România de la 5% în 2010 la 15% în 2018, iar prognoza de creștere eeste în continuare excelență, până la nivelul unor piețe cum sunt Marea Britanie sau Germania, unde ponderea este între 25 – 30%.

Puteți citi, pe larg, despre SanoPass, platforma prin care IMM-urile își pot face abonamente medicale, în acest material.

”În prezent, peste 1,6 milioane de angajați din România au abonamente medicale în diverse rețele de clinici. Dintre abonați, 65% consideră că este foarte importantă proximitatea clinicilor și ar preferă să aibă acces într o rețea variată de clinici private. Este un domeniu foarte dinamic, iar abonamentele SanoPass aduc soluții simple și personalizate pentru companii și profesii liberale, permițând o mare libertate de alegere, proximitate și rapiditate în accesarea serviciilor medicale necesare”, declara Andrei Vasile, co-fondator SanoPass.

În luna septembrie a acestui an, oficialii SanoPass anunțau faptul că au semnat un parteneriat cu Telios care va permite aducerea soluțiilor de telemedicină ale companiei din Cluj în abonamentele pentru angajați.



Citeste si