SAS, noi servicii digitale de marketing adaptarea rapidă a brandurilor

SAS, una dintre cele mai mari platforme de analytics, lansează patru noi servicii digitale de marketing și capabilități îmbunătățite ale suitei de soluții SAS Customer Intelligence 360, pentru a ajuta specialiștii de marketing să își adapteze strategiile de Customer Experience (CX) la schimbările provocate de criza pandemică Covid-19.

Specialiștii de marketing au nevoie de ajutor pentru a reacționa rapid la modificările de comportament ale consumatorilor din perioada pandemiei de Covid-19.

SAS, prin expertiza sa în soluții de analiză avansată de date și Inteligență Artificială, le oferă brandurilor abilitatea de a transforma datele în informații relevante, ce pot fi aplicate aproape în timp real în procesul decizional.

SAS 360 Digital Insight Service

Unul dintre serviciile noi lansate este SAS 360 Digital Insight Service, care permite colectarea de date din canalele online. Acestea, cumulate cu expertiza SAS în digital analytics și rapoartele ce pot fi extrase din platformă, oferă specialiștilor în marketing o imagine clară asupra modului în care consumatorii interacționează cu brandul în mediul digital.

Serviciul permite modificări în timp real pentru a îmbunătăți prezența digitală a brandului și interacțiunile de marketing și pentru a crește conversia, retenția, loialitatea față de brand și vânzările.

SAS 360 Customer Insight Service

Acest serviciu permite companiilor să profite de volumul și diversitatea datelor colectate de la consumatori. Experții SAS vor realiza workshopuri dedicate alături de specialiștii de marketing ai organizației pentru a identifica cele mai relevante scenarii de utilizare a acestor date folosind soluțiile de customer analytics și predictive modeling.

Noile surse de informații rezultate în urma utilizării acestui serviciu vor ajuta specialiștii de marketing să găsească noi modalități de interacțiune cu clienții și să accelereze inițiativele de Customer Experience.

SAS 360 Attribution Service

Serviciul de atribuire de la SAS ajută brandurile să dezvolte un program de atribuire analitică, iar workshopurile organizate de experții SAS pentru identificarea surselor digitale de trafic, punctele de interacțiune non-digitale, obiectivele de conversie și ierarhiile în cadrul datelor consumatorilor, le oferă specialiștilor în marketing un mediu reutilizabil de atribuire multi-channel, dotat cu rapoarte, interpretarea informațiilor relevante și recomandări.

SAS 360 Data Activation Service

Acest serviciu ajută companiile să treacă de la colectarea datelor digitale și conectivitate la activările cu terțe sisteme. Datele digitale sunt colectate, combinate cu cele offline, triate și pregătite pentru a fi utilizate în fluxuri de lucru bazate pe algoritmi de machine learning.

Astfel, sunt create segmente de consumatori în timp real pentru a putea fi utilizate în cadrul activărilor cu sisteme terțe: servicii de email, soluții de management al campaniilor de marketing, soluții de personalizare a paginilor web sau de livrare de conținut digital.

Suita de soluții SAS Customer Intelligence 360

În plus față de noile servicii digitale de marketing, SAS a lansat și noi capabilități pentru suita sa de soluții de marketing SAS Customer Intelligence 360, ce le vor permite brandurilor să se adapteze rapid la noua realitate, astfel încât să poată menține un nivel ridicat de încredere în rândul consumatorilor:

  • Marketing data management – un model îmbunătățit de date-deschise
  • Marketing planning – automatizează și accelerează toate activitățile de planificare a inițiativelor de Customer Experience
  • Journey activation – modele predictive mai puternice pentru campanii targetate de marketing sporesc ratele de răspuns și generează lead-uri
  • Analiză de date integrată – ghiduri de analytics îmbunătățite, neconvenționale, integrate, bazate pe algoritmi avansați machine learning și Inteligență Artificială
  • Impact de marketing extins – accelerarea procesului decizional și analizarea datelor în timp real pentru amplificarea experienței de brand.

Cu noua arhitectură hibridă de marketing SAS, specialiștii de marketing au acum la dispoziție un sistem cloud inteligent și flexibil, care le oferă competențe sporite în managementul datelor, optimizare analitică și capabilități decizionale bazate pe Inteligență Artificială.



Citeste si