Satya Nadella, CEO-ul Microsoft, despre empatie în produsele pe care le creezi

Ales în funcția de CEO al Microsoft în 2014, Satya Nadella este unul dintre cei mai apreciați manageri din industria mondială de tehnologie. Nadella a reușit să readucă în cultura Microsoft ceva din filosofia de viață și afaceri urmată și de Bill Gates, pe lângă reușita sa de a se face iubit de oamenii din companie fiind și cel care a readus Microsoft pe buzele tuturor prin dezvoltarea businessului în noi direcții dictate și de piață.

Pe scena unui eveniment organizat de Vanity Fair, Nadella a dezvălui câte ceva din experiența sa personală, vorbind despre copilăria sa și despre unul dintre momentele care l-au marcat cel mai mult în viață: nașterea fiului său, Zain, cu paralizie cerebrală (Nadella avea 29 de ani atunci).

”Acel moment m-a marcat ani la rând”, a spus Satya Nadella. Însă problemele de sănătate cu care se născuse fiul său l-au învățat să aibă mai multă empatie. Privind lucrurile acum, Nadella este de părere că empatia este o cheie pentru inovarea în tehnologie.

”Empatia de care dispui te face un inovator mai bun. Dacă ne uităm la unele dintre cele mai de succes produse realizate de Microsoft, observăm că acestea au capacitatea de a întâmpina unele dintre cele mai profunde nevoi ale consumatorilor”, a adăugat CEO-ul Microsoft.

Satya Nadella a lansat recent volumul Hit Refresh, o carte care îmbină poveștile de business și modul în care tehnologia poate crea oportunități, cu memoriile sale.



Citeste si