- 27 August 2018
SEO pentru afacerea ta: reguli, trenduri, statistici
Google pune accent pe calitatea conținutului, astfel când vine vorba de SEO trebuie să se țină seama că există o strânsă legătură între poziția unui site și conținut. Informația de calitate este practic instrumentul principal care ajută la îmbunătățirea ratei de conversie și automat a businessului.
Butonul "Vreau să ofer consultanță!" de pe BizTool.ro deschide calea specialiștilor pentru a fi listați în cel mai scurt timp pe marketplace-ul de servicii oferit de către start-up.ro.
Tendințele în acest an în materie de optimizare SEO sunt destul de clare, experiența utilizatorului, modalitățile de căutare, aspectul site-ului continuând să fie importante. Acum, însă, cu ajutorul instrumentelor de inteligență artificială, Google reușește să culeagă mai multe informații cu privire la calitatea conținutului și la modul de interacțiune al utilizatorului cu paginile site-urilor, iar poziționarea se face și în funcție de aceste criterii.
Căutările vocale - noi oportunități de promovareNoile tehnologii oferă oportunități mari celor ce doresc să se adreseze consumatorilor ce au descoperit avantajele comenzilor vocale. Instrumentele precum Google Home și Alexa, corect exploatate, nu fac decât să aducă beneficii unui business. Conform statisticilor, în 2018 una din cinci căutări sunt realizate prin comenzi vocale.
Pentru a genera trafic organic, cei ce oferă servicii SEO recomandă folosirea cuvintelor cheie lungi, integrate natural în context. Textele create în acest scop trebuie să fie cât mai convenționale și trebuie orientate direct consumatorilor țintă, în funcție de sex, vârstă.
SEO pentru afacerea ta – cum faci interacțiunea cu vizitatorii site-uluiExperiența vizitatorilor cu un site, accesat în urma căutărilor, este o constantă foarte importantă pentru Google. Reprezentanții companiei au dezvoltat instrumente prin intermediul cărora pot determina experiența pe care o lasă un site vizitatorilor. Acestea sunt create în scopul de a elimina paginile cu informații de umplutură.
În opinia specialiștilor care oferă servicii SEO sunt apreciate site-urile organizate pentru a asigura experiența de navigare plăcută, cu design intuitiv, butoane poziționate la îndemână și informații utile.
Conform statisticilor, urcă în ranking-ul Google acele pagini care pot fi accesate confortabil indiferent de tipul dispozitivului pe care-l folosesc utilizatorii. În condițiile actuale câștigă mai mult site-urile simple prevăzute cu informații utile.
Optimizare SEO pentru dispozitive mobileStatisticile au arătat încă odată tendințele omului modern către mobilitate și în acest context au de câștigat acele site-uri optimizate pentru mobil. Dacă în urmă cu 3-4 ani căutările de pe dispozitivele mobile se numărau pe degete, acum lucrurile stau cu totul și cu totul altfel, adică este 70% din căutări sunt realizate cu ajutorul device-urilor mobile.
Pentru a putea avea poziții bune, un site trebuie să fie mobile friendly să poate fi accesat cu ușurință prin intermediul acestor device-uri.
Personalizează interacțiuneaTendințele actuale în SEO arată că vizitatorii sunt interesați să interacționeze cu businessuri personalizate, ce au identitate vizuală puternică. Se pune accent pe visual search dar și pe unicitatea creată prin intermediul social media. Chiar dacă Google nu a confirmat faptul că ține seama de impresiile vizitatorilor lansate prin intermediul social media, specialiștii în servicii SEO au găsit o legătură destul de strânsă cu acestea.
Pentru a construi un site puternic și optimizat pentru afacerea ta este cel mai bine să apelezi la ajutorul profesioniștilor. Pe BizTool.ro îi regăsești mai ales în categoria CTO de împrumut, însă cere-le și experților în business, avocatură, contabilitate, branding, precum și programatorilor web sau de mobile.
Oricine dorește să afle mai mult sau să ofere o sugestie de schimbare, poate trimite un mesaj la office@biztool.ro. Pagina de Facebook a proiectului poate fi găsită aici.