- 19 Ianuarie 2021
Startarium RE:BUILD, etapa 2: resurse și servicii de peste 150.000 de euro pentru 50 de antreprenori. Cum te înscrii?
Cea de-a doua serie a programului oferă 50 de pachete subvenționate în valoare de peste 150.000 de euro și continuă seriile de consultanță și mentorat. Pachetele subvenționate includ servicii și resurse pentru antreprenori, accelerate de Google.
Startarium RE:BUILD a apărut din dorința de a susține, 100% gratuit, 150 de afaceri românești nu doar să supraviețuiască în noul context, ci și să se dezvolte sustenabil.
Construit pe 3 piloni principali, programul a debutat cu etapele de consultanță și mentorat, la care au fost selectați să participe 43 de antreprenori români. Cei care au participat în prima serie au declarat că programul i-a ajutat să obțină răspunsuri și perspective noi, să dobândească mai multă claritate în procese, să ia decizii mai bune și să își lărgească rețeaua de contacte.
RE:BUILD oferă sesiuni gratuite de consultanță și mentorat pentru încă 50 de antreprenori și continuă acum cu cea de-a treia intervenție-suport, RE:ECHIPAREA antreprenorilor cu resurse și servicii-cheie subvenționate de parteneri locali și internaționali.
Resurse și servicii de peste 150.000 euro oferite de Impact Hub si ING, accelerate de GooglePachetele de resurse din programul de RE:ECHIPARE sunt oferite de Impact Hub și ING antreprenorilor din Startarium, cu sprijinul Google. Cele 50 de pachete, în valoare totală de peste 150.000 de euro, sunt 100% subvenționate și sunt construite pornind de la 4 tipuri de nevoi:
- HR - pentru antreprenorii care trebuie să își redefinească și organizeze echipele, cele 10 pachete HR disponibile conțin servicii de recrutare oferite de Jobful și instrumentul de team management Mirro
- Contabilitate - cele 20 de pachete au rolul de a ajuta antreprenorii să depășească obstacolele ce țin de facturare, management financiar și contabilitate. Parteneri: Keez & SmartBill
- Marketing - resursele oferite în cadrul celor 15 pachete de marketing disponibile vor contribui la o mai bună promovare, poziționare, comunicare și organizare a eforturilor de marketing a beneficiarilor. Parteneri: Planable, Google Ads, Neticle, Zitec
- E-commerce - pentru a susține dezvoltarea magazinelor online, Startarium oferă 5 pachete de resurse, în parteneriat cu Content Speed, SmartBill, Innoship, 2Performant
În plus, cea mai buna aplicație va primi și un pachet BONUS - Pachetul MARKETING PLUS, constând în:
- credite Google Ads în valoare de 5.000 euro
- 6 luni de abonament la servicii de digital advertising oferite de Zitec
- 6 luni de abonament la Planable, instrumentul de social media management
- 3 luni de abonament la Neticle, pentru servicii de monitorizare de presă și digital media
Startarium RE:BUILD - o nouă serie de consultanțăDetalii despre eligibilitate și înscriere sunt disponibile aici: https://startarium.ro/articol/pachete-rebuild
Pe lângă pachetele de resurse, Startarium deschide și o nouă serie de sesiuni gratuite de consultanță și mentorat, desfășurate pe parcursul a 4 săptămâni, pentru 50 de antreprenori hotărâți să se reinventeze.
Participanții selectați vor lucra cu echipe dedicate de câte 2 consultanți de business și vor trece printr-o ședință de lucru de grup, 1 ședință individuală, 1 ședință de peer sharing, webinarii și întâlniri de mentorat.
Consultanții alături de care vor lucra antreprenorii selectați în program: Diana Stafie (Future Station), Remus Gogu (ING Bank), Tudor Juravlea (Design Thinking Society), Oana Craioveanu (Impact Hub Bucharest), Adina Crețu (Startarium), Ovidiu Toader, Business coach & advisor, Vlad Craioveanu (Impact Hub Bucharest), Lucian Grămescu (RGT Cycling), Mihai Moghior (GRI), Csibi Magor (Trend Consult Group), Șerban Vasiliu (The World Bank), Nicoleta Pițur (ING Bank), Adina Tarnovețchi (ING Bank).
Cum te înscrii?Etapa de RE:ECHIPARE este dedicată antreprenorilor cu afaceri mai vechi de 1 an, care pot demonstra că afacerile lor erau pe un trend ascendent înainte de pandemie.
Înscrierile pentru cea de-a doua etapă de consultanță sunt deschise antreprenorilor cu afaceri înființate înainte de 1 ianuarie 2020, în creștere înainte de pandemie, inclusiv celor care aplică și pentru pachetele de resurse. Startarium pune la dispoziție 50 de locuri, iar deadline-ul pentru completarea formularului de aplicare este 1 februarie 2021, ora 11:00 dimineața.
De la lansare în octombrie 2016, Startarium a adunat o comunitate de peste 46.000 de membri și 4.000 de idei de business, peste 50 de mentori cu care antreprenorii pot lucra gratuit, a publicat peste 450 de materiale și a deschis accesul la finanțări ce depășesc 650.000 de euro.