Startup-ul românesc RepsMate caută 350.000 € pentru extindere pe piața europeană

Startup-ul românesc RepsMate, care folosește tehnologii precum inteligența artificială și analize de date pentru a înțelege comportamentul clienților și transformă reprezentanții companiilor, care interacționează cu clienții, în performeri de top, se pregătește pentru o nouă rundă de finanțare.

Suma planificată va depăși 350.000 de euro și va fi folosită pentru extinderea în încă două țări, ajustări ale produsului și achiziția de noi clienți.

RepsMate acoperă nevoia de automatizare a procesului de calitate și conformitate a discuțiilor din call-centre.

În acest moment, echipa ajunsă la 4 membri full time și 3 part-time, face instalările la primele două call-centre devenite client. Sunt în etape finale proiecte pentru alte opt call-centre din industrii cum sunt telecomunicații, banking, retail și sănătate.

RepsMate și-a propus să îmbunătățească calitatea conversațiilor dintre clienți și companii cu o soluție bazată pe inteligența artificială, care combină recunoașterea limbajului, deep learning, recunoașterea emoțiilor.

În acest mod se obțin date agregate despre percepțiile clienților, pot fi adaptate scripturile conversațiilor, pot fi realizate programe de pregătire personalizate pentru operatori scurtând  timpul de învățare și de răspuns conform așteptărilor clienților.

“RepsMate îmbunătățește calitatea vânzării prin descifrarea emoțiilor și a contextului conversațiilor. În practica actuală, calitatea conversațiilor este verificată prin ascultarea aleatorie a maximum 5% din totalul convorbirilor. Acum, noi oferim posibilitatea analizării tuturor convorbirilor, pe toate canalele voce, text, video, deși în această perioadă ne concentrăm pe partea de voce. Instrumentul propus de noi răspunde documentat la întrebarea “ce vor de fapt clienții” și ajută nu numai la vânzare ci oferă informații utile în ajustarea și proiectarea ofertelor și produselor” – spune Alin Roșca, fondator al RepsMate.

Soluția poate fi accesată atât în cloud, cu respectarea tuturor prevederilor GDPR, dar și on-premise.

În spatele soluției RepsMate există mai multe module, cum sunt cele de recunoaștere a vorbirii, de învățare, de eliminare a zgomotelor, de separare a vorbitorilor, de analiză a emoțiilor. Pentru fiecare modul echipa lucrează la creșterea performanței, ajungând la parametri înalți de acuratețe, de exemplu 97% în cazul proceselor de separare a vorbitorilor sau peste 92% pe segmentul de speech recognition.

Compania estimează venituri de până la 100.000 de Euro până la sfârșitul anului 2021 și o creștere a acestora de 5 ori până la de 10 ori mai mare în 2022, în funcție de data obținerii finanțării și finalizarea dezvoltării versiunii actuale pentru clienții deja interesați de platforma RepsMate.

“De la rundele inițiale de finanțare de 115.000 de Euro, am progresat mult, atât din perspectiva produsului, cât și a organizării. Avem  un produs bine definit și metodologiile de adaptare stabilite, avem 10 clienți, un Advisory Board compus din 11 persoane cu experiență în creșterea startup-urilor, practic pentru fiecare specializare pe care trebuie să o integrăm în dezvoltarea noastră. Platforma este ușor de utilizat, include inovații RepsMate, ceea ce îi dă unicitate și oferă o raportare de ansamblu foarte precisă. Acum ne pregătim să trecem la nivelul următor”, subliniază  Alin Roșca.

Funcționalitățile prezente în platforma RepsMate au fost dezvoltate plecând de la feedback-ul venit de la clienții interesați. Deși există o hartă a dezvoltării produsului stabilită, următoarele funcționalități vor fi dezvoltate în așa fel încât să încorporeze feedback-ul managerilor și primilor clienți.

Fondatorii estimează că, în toamnă, RepsMate va finaliza discuțiile cu investitorii interesați să contribuie cu o noua rundă de finanțare, care va putea aduce o creștere accelerată a veniturilor în următorii ani, conform planului de business.

RepsMate este o platformă inteligentă de conversație care sprijină companiile să descifreze vocea propriilor clienți prin măsurarea detaliată a datelor analitice ale conversațiilor, urmărind parametrii din spatele emoțiilor, obiecțiilor, intențiilor și multe altele.

Startup-ul a fost înființat în anul 2020 de Alin Roșca, George Tarida și Mihai Guran. Echipa are acum 7 membri, 4 full time și 3 colaboratori.

Compania a primit 50.000 de euro de la investitori ai asociației TechAngels Romania, în ianuarie 2021 și un împrumut convertibil de 65.000 de la business angels și Cleverage VC.



Citeste si