- 25 August 2023
Startup xPlained - ce face startup-ul Sessions și cum ajută comunicarea în firme
Dacă videoconferințele nu mai sunt o noutate, mai ales după pandemie, Sessions a observat că există totuși limitări ale acestora când sunt folosite în cadrul companiilor mari. E dificil să faci un sumar al discuției, uneori lucrurile sunt haotice. Așa că au creat o nouă unealtă de videoconferințe și webinarii care ajută comunicarea în cadrul firmelor, iar de curând au adăugat și inteligență artificială.
Simplu, Sessions e ca un Zoom sau Microsoft Teams, doar că are mai multe facilități ce pornesc de la nevoile unei companii. Fie că vorbim de o videoconferință pentru o ședință într-o companie, fie un call cu un client sau un webinar online, Sessions, realizat de Flow OS, aduce facilități noi.
Sessions permite programarea de sesiuni video, crearea unor agende complexe, cu documente și inclusiv cu acte de verificat, sesiuni live, webinarii și funcții de colaborare. Decât să folosești 10 produse deodată, Sessions permite să folosești unul singur. Startup-ul poate fi folosit pentru demo-uri de produse, lansări, webinarii, sesiuni interne.
De asemenea, de curând au integrat și inteligență artificială. Dincolo de faptul că poți face o întâlnire doar scriind ceea ce vrei, iar inteligența artificială ți-o generează, după întâlnire primești și un rezumat. Practic, îți face minuta fără probleme.
Un alt avantaj față de alte produse vine din numărul mare de integrări. Adică poți conecta Google Drive, Miro, Adobe, Figma, Slido și alte unelte. De ce să faci asta? Ca să nu deschizi mai multe programe deodată, să nu mai stai să faci screenshare și să te gândești dacă poți să o faci.
Sessions e un produs care e folosit deja de companii mari din această lume și a venit cu o altă abordare față de nevoile lor, pentru că s-a uitat la cum se pierde timp în ședințe.
Așadar, Sessions e startup-ul românesc care ajută comunicarea din cadrul companiilor. Oricum, e important în funcție de dimensiunea companiei, ca lucrurile să fie optimizate și să nu se piardă prea mult timp în call-uri.