- 25 Mai 2020
Studiu Feexers: câți bucureșteni au avut nevoie de un meșter în timpul stării de urgență
Dacă înaintea izolării, aplicația înregistra doar 27% comenzi urgente, după instaurarea stării de urgență, procentul lucrărilor de acest gen a urcat la peste 70%, pe primul loc situându-se Instalațiile Sanitare, pe locul 2 - Instalațiile Electrice și pe locul 3 - Amenajările Interioare.
Conform statisticilor de utilizare pentru perioada 15 martie – 15 mai 2020, aplicația a înregistrat și o dublare, per total, a numărului de reparații de instalații sanitare, cel mai probabil cauzată de utilizarea mai intensă a acestora în perioada menționată.
Comportamentul clienților Feexers s-a modificat considerabil:
- Perioada preferată de executare a reparațiilor s-a mutat în prima parte a zilei (50% în intervalul 8.00-10.00 dimineața, 18% în intervalul 10.00-12.00)
- Bărbații s-au arătat mult mai implicați și au generat peste 60% din comenzi în condițiile în care, înaintea instaurării izolării la domiciliu, femeile și bărbații erau la egalitate ca număr de comenzi.
- Daca înainte de izolare peste 40% din reparații se făceau în sedii de firme, acestea au scăzut acum sub 10%.
- Concentrarea cererilor, de obicei din nordul Bucureștiului, s-a diluat în mod uniform către toate cartierele.
“Surpriza nu a venit din faptul că lucrările efectuate au fost preponderent urgente - e normal ca în perioada izolării să nu îți dorește profesioniști prin casă decât dacă este absolută nevoie - ci din dublarea lucrărilor de instalații sanitare și repartizarea uniformă a cererilor în toate cartierele Bucureștiului,” a declarat Cristian Udrescu, Director Relații Clienți la Feexers.
Feexers este o aplicație mobilă de servicii, disponibilă atât pe iPhone cât și pe telefoanele cu Android, care face legătura între nevoile clienților și oferta profesioniștilor, în domeniile instalațiilor sanitare, electrice, amenajări interioare (zugravi, faianțari) sau servicii de înfrumusețare (coafor, mani/pedichiura, cosmetică).
În acest moment, aplicația este disponibilă doar în București.
Principalele avantaje aduse de Feexers clienților săi, sunt:
- Obținerea de oferte clare pentru fiecare lucrare
- Alegerea profesioniștilor nu numai după preț, dar și după numărul și calitatea lucrărilor, și respectiv în funcție de feedback-ul acordat de ceilalți clienți
- Plata online, prin aplicație, printr-un singur click
- Factură și Garanție acordate la fiecare lucrare
- Programarea exactă a lucrărilor în intervalul orar
La începutul acestui an, Feexers a primit o investiție de o jumătate de milion de euro din partea Simple Capital (fondul de investiții creat de Andrei Pitiș), Gapminder, Roca X și alți investitori.