TeleDoc și Blue Air aduc servicii medicale digitale pentru pasageri

Startup-ul austriac de telemedicină TeleDoc a semnat  un parteneriat cu operatorul aerian românesc Blue Air. Psagerii care călătoresc pe rutele companiei vor avea, în caz de nevoie, acces la asistență medicală digitală.

Parteneriatul dintre TeleDoc și Blue Air constă în asigurarea accesului pasagerilor la servicii de sănătate, adică opțiunea TeleDoc Travel, prin aplicația myTeleDoc. TeleDoc Travel este un program conceput pentru a ajuta industria turismului să ofere un nou nivel de siguranță pentru clienți. Serviciile sunt disponibile prin aplicație pe IOS, Android, dar și pe dispozitivele Huawei.

”Siguranța pasagerilor este foarte importantă atât pentru noi, cât și pentru Blue Air, motiv pentru care am decis să semnăm acest parteneriat prin care ne adresăm unor nevoi esențiale, servicilei de asistență medicală accesibilă la cerere. Având în vedere contextul global, este și mai important ca toți cei care călătoresc cu avionul să aibă acces la servicii medicale de calitate în timpul călătoriilor de afaceri sau a vacanțelor. Diferența față de asigurarea de călătorie este că, prin aplicația myTeleDoc, ai acces la un medic la orice oră, zi sau noapte, nu este nevoie să cauți asistență medicală la destinație”, a declarat Florian Brandstetter, CEO TeleDoc.

Cum veți avea acces la serviciile TeleDoc dacă sunteți pasager BlueAir

Astfel, românii care călătoresc pe rutele Blue Air, la achiziționarea unui bilet, vor avea posibilitatea de a achiziționa opțiunea TeleDoc Travel, la un cost preferențial, care este valabil 14 zile. În această perioadă, pasagerii care călătoresc în interes de serviciu, dar și cei care merg în vacanță au posibilitatea de a contacta prin aplicația myTeleDoc un medic român 24/7.

Mai mult, dacă doresc să contacteze un specialist internațional sau local, o pot face la cerere. Parteneriatul dintre TeleDoc și Blue Air a fost încheiat în decembrie 2021, pe o perioadă de trei ani.

Noul parteneriat marchează una dintre acțiunile majore ale TeleDoc în asociere cu industria turismului. În continuare, TeleDoc va accelera planurile de dezvoltare atât în România, cât și în alte regiuni.

Cum crește un business de telemedicină

Modelul de afaceri al TeleDOC funcționează pe bază de abonament anual plătit lunar de segmentul de utilizatori finali. Aplicația myTeleDoc oferă două tipuri de abonament, care se potrivesc nevoilor clienților: TeleDoc Basic, un abonament pentru o persoană, și TeleDoc Family, un abonament pentru doi adulți și doi copii.

De asemenea, pentru cei care nu doresc un abonament, există posibilitatea de a discuta cu un medic printr-un apel individual unic. În acest moment, fiecare utilizator primește un apel gratuit pentru a încerca serviciul.

TeleDoc este unul dintre cei mai mari furnizori de telemedicină din Europa de Est, cu sediul la Viena.

Serviciul digital oferă o soluție multifuncțională pentru sfatul medical. Pentru o taxă lunară, MyTeleDoc oferă acces la o rețea extinsă de medici și permite clienților să vorbească cu un medic 24/7, indiferent de locația clientului.

Prețurile pentru o întâlnire la medic pot varia în funcție de preferințele utilizatorului. Astfel, pentru un abonament dedicat unei singure persoane, costul este de 22 de lei pe lună, TeleDoc pentru întreaga familie este de 40 de lei pe lună, iar pentru un singur apel, fără abonament, costul este de 40 de lei. Prețurile abonamentului acoperă doar apelurile către medicii de familie.

Platforma specializată TeleDoc funcționează pe bază de plată pe apel și își propune să deservească toate disciplinele medicale majore, cu accent pe consultațiile medicale și serviciile secundare de opinie.

Cu peste 50.000 de clienți, TeleDoc este unul dintre serviciile de sănătate cu cea mai rapidă creștere din Europa. Serviciul TeleDoc este disponibil în prezent în România, Bulgaria, Albania și Kosovo și va apărea în curând pe noi piețe.



Citeste si