Thales Ready to Fly: soluții pentru călătorii cu avionul în siguranță. Control al sistemului de divertisment de pe propriul telefon

Într-o perioadă în care pandemia COVID-19 a redus numărul zborurilor, pasagerii au nevoie să-și redobândească încrederea că pot călători cu avionul în deplină siguranță sanitară. În acest context, Thales a lansatReady to Fly, un portofoliu de soluții de automatizare care permit pasagerilor să controleze în siguranță sistemul de divertisment de la bordul avionului cu ajutorul telefonului sau tabletei personale.

Astfel, pasagerii pot accesa versiuni digitale ale meniurilor tipărite oferite la bord, ale revistelor și informații importante despre siguranță și sănătate. 

Aceste soluții accesibile pot fi implementate rapid pe sisteme IFE (in-flight entertainment) noi și aflate deja în uz, pentru a satisface nevoile imediate ale companiilor aeriene.

Portofoliul de soluții Ready to Fly oferit de Thales este conceput pentru a ajuta companiile aeriene să restabilească încrederea pasagerilor în călătoriile cu avionul în perioada de criză și într-o lume post-pandemică.

Cu Ready to Fly, Thales InFlyt Experience își propune accelerarea transformării digitale a industriei prin soluții centrate pe pasageri, prin produse integrate, dar și prin servicii care sporesc eficiența echipajului.

Soluțiile Ready to Fly permit inovații în cabină, care reduc numărul de atingeri de buton și atenuează aglomerările provocate de pasageri.

Soluțiile fără atingere Ready to Fly permit pasagerilor să controleze în siguranță sistemul de divertisment de la bord cu ajutorul telefonului sau tabletei personale, pentru o experiență completă. Astfel, aceștia pot accesa inclusiv versiuni digitale ale meniurilor tipărite oferite la bord, ale revistelor și informații importante despre siguranță și sănătate.

Pentru a reduce interacțiunile fizice cu membrii echipajului, dar fără a reduce calitatea serviciilor, soluția Thales Travel Assistant le va permite pasagerilor să solicite și să primească informații automate pe monitorul instalat în spătarului scaunului. De asemenea, echipajul va putea colecta informații, primi notificări și controla cabina cu ajutorul telefonului sau tabletei personale.

În perspectivă, Thales se bazează pe rețeaua importantă de parteneri pentru a dezvolta soluții de automatizare a cabinei care reduc aglomerările, facilitează procesul de debarcare și gestionează fluxul de pasageri utilizând date sintetice.



Citeste si