Unul din trei consumatori europeni a avut ecranul telefonului spart

Un sondaj al cumpărătorilor de telefoane mobile efectuat în 497 de companii europene arată că 69% dintre telefoanele mobile sunt ușor deteriorate.

Totodată, 69% semnalează cheltuieli mai mari ca oricând pentru telefoanele de companie. Mai mult de jumătate dintre respondenți spun că repararea și înlocuirea dispozitivelor stricate reprezintă o problemă tot mai mare pentru afacerea lor.

Companiile din întreaga Europă cheltuiesc mai mult decât oricând pe telefoanele mobile pentru forța de muncă.

Creșterea costurilor și scăderea productivității datorate faptului că telefoanele sunt prea fragile pentru mediul de lucru, reparațiile costisitoare și înlocuirile conduc la o cerere tot mai mare pentru dispozitivele rezistente, potrivit noilor cercetări lansate de Cat phones.

Potrivit acestui studiu, 99% dintre cumpărătorii de telefoane utilizate de angajații din companii au trebuit să facă față daunelor la telefoane în ultimii trei ani, iar 86% au declarat pagube suficient de importante pentru a necesita reparația sau înlocuirea dispozitivului unui angajat.

Cauzele frecvente sunt: ecranele sparte (62% dintre cazuri), ruperea fizică (47%), daunele provocate de apă (37%) precum și defectele cauzate de praful sau nisipul care intră în dispozitiv (21%).

Cercetările efectuate de analiștii de comunicații mobile CCS Insight indică faptul că unul din trei consumatori europeni a experimentat un ecran de smartphone spart în ultimii trei ani. Înlocuirea unui ecran spart pe un smartphone de vârf care nu are o asigurare inclusă nu este ieftină.

Durabilitatea dispozitivelor mobile a devenit unul dintre principalele considerente pentru factorii de decizie IT și pentru cumpărătorii de telefoane din cadrul companiilor – pe același palier cu securitatea, conectivitatea și gestionarea dispozitivelor.

Cât ”țin” europenii de telefoanele lor

44% dintre companiile europene intenționează să-și înlocuiască flota de companie cu dispozitive robuste, în timp ce 8% din companii deja le-au înlocuit. Dispozitivele rigide fac parte din zonele de investiții pentru mobilitatea companiilor cu cel mai rapid ritm de creștere, iar 21% dintre factorii de decizie IT indică faptul că iau în considerare cheltuielile în acest domeniu în următoarele 12 luni.

Reparațiile și înlocuirile frecvente și costisitoare înseamnă cheltuieli mult mai mari pentru clienți pe întreaga durată de viață a dispozitivului decât prețul inițial de achiziție. În plus, așteptările de la un telefon mobil sunt ridicate și ciclurile de viață ale dispozitivelor se prelungesc. O treime dintre respondenții europeni la un studiu recent CCS privind achiziționarea de telefoane mobile au declarat că intenționează să își păstreze telefoanele mai mult timp.

În Europa de Vest, cercetarea CCS sugerează că, în medie, oamenii folosesc telefoanele timp de 40 de luni. Cu probabilitatea ca un dispozitiv să trebuiască să fie reparat la un moment dat, costul total al proprietății pe parcursul duratei vieții sale poate fi semnificativ.

Clienții telefoanelor mobile trăiesc și lucrează în medii dificile, care împing telefoanele la limite. Cu toate acestea, încrederea în telefoanele inteligente robuste de top din industrie include o garanție de vârf în ceea ce privește deteriorarea ecranului. În cazul în care un utilizator deteriorează accidental sau sparge ecranul de protecție Corning Gorilla pe un smartpone Cat aflat în perioada de garanție, Cat phones va repara sau înlocui ecranul gratuit.



Citeste si