Uber România: un sfert de milion de dolari într-un centru de asistență pentru șoferi și curieri

Uber deschide la București cel mai mare centru de asistență pentru șoferi și curieri din Europa Centrală și de Est, în urma unei investiții de un sfert de milion de dolari.

Așa cum precizam în urmă cu o săptămână, Uber a deschis în Bucureșt un centru de asistență pentru șoferii parteneri, acesta fiind cel mai mare din Europa Centrală și de Est.

Noul spațiu de 320 de metri pătrați a fost creat conform standardelor internaționale pentru centrele de asistență Uber. Acesta va găzdui o echipă de 11 experți și are capacitatea de a oferi asistență pentru până la 2.500 de șoferi și curieri pe săptămână.

În contextul noii legi adoptate de Guvern care reglementează serviciile de ridesharing, noul centru va deveni un accelerator de conformitate, ajutându-i pe șoferi să parcurgă cât mai ușor toți pașii necesari autorizării.

Astfel, centrul va găzdui reprezentanți din școli acreditate care vor oferi șoferilor informațiile complete cu privire la pașii și documentele necesare pentru certificarea ca șofer profesionist. De asemenea, va fi un loc în care șoferii parteneri vor avea acces la toate materialele educaționale pentru a obține atestate și unde vor putea participa la sesiuni de informare în vederea obținerii autorizațiilor pentru mașină, companie sau ca șoferi independenți.

”Această investiție vorbește despre angajamentul noastră față de România, unde vedem foarte mult potențial. În ultimii 4 ani, am lansat serviciul de ridesharing în cinci orașe și am adus serviciul de livrare de mâncare Uber Eats și Uber Green, cu 100% mașini electrice. Pe termen mediu și lung, ne propunem să devenim o platformă multimodală, pentru ca atunci când vei deschide aplicația, să ai acces la toate opțiunile de transport – fie Uber X, trotinete și biciclete electrice, taxi sau transport în comun. Cu această ocazie, accentuăm din nou că ne dorim să colaborăm cu autoritățile locale și centrale pentru a reduce traficul și poluarea. Avem datele și tehnologia pentru asta și suntem mai mult decât deschiși să le punem în folosul binelui public”, spune Ash Kebriti, General Manager Uber pentru Europa Centrală și de Est.

”Scopul este să oferim cel mai bun suport șoferilor noștri, strategia noastră având trei mari piloni: un centru modern la standardele globale Uber, o echipă de experți bine pregătiți și training continuu pentru aceștia și asistență premium, personalizată pentru cei mai mari parteneri cu flote, care include și asistență în dezvoltarea afacerilor”, a precizat Andreea Ticărău, Head of Customer Suport pentru Europa Centrală și de Est, despre strategia companiei de a investi în partea de customer support.

Deschiderea centrului de asistență vine după o serie de alte măsuri pentru șoferi pe care Uber le-a introdus în ultimul an, cum ar fi timpul de așteptare plătit sau opțiunea de tipping direct în aplicație. În mai 2018, compania a anunțat un parteneriat cu AXA, prin care șoferii și curierii independenți din țările Uniunii Europeane beneficiază gratuit de acoperire în caz de accidente în timpul curselor și în afara lor, îmbolnăvire sau acoperire pentru concediu de maternitate sau paternitate.

”Angajamentul nostru este să respectăm noile reglementări și să-i sprijinim pe șoferii parteneri să devină autorizați în cadrul noii legi. Noul centru va fi un accelerator de conformitate, ajutându-i pe șoferi să se licențieze sub noua reglementare cât mai repede și mai ușor”, afirmă Nicoleta Schroeder, General Manager, Uber Româna.



Citeste si