Un nou serviciu de plată de tip cloud, disponibil pe piața din România

WarplyPay, un serviciu de plăți mobile care poate fi folosit prin intermediul oricărei aplicații comerciale, aflat în portofoliul companiei elene Warply, este disponibil în țara noastră. Noua soluție de plăți digitale completează programele de loializare și orice aplicație comercială, transformându-le în portofele digitale.

WarplyPay este un serviciu de plată de tip cloud, care înregistrează și securizează datele cardurilor introduse, păstrându-le în maximă siguranță. Serviciul le permite tuturor utilizatorilor să își încarce portofelul digital cu bani, prin intermediul aplicației de tranzacții mobile, precum și să facă tranzacții și plăți în interiorul aplicației, fără a fi nevoiți să instaleze altă aplicație mobilă sau să deschidă o altă pagină bancară web. Utilizatorii se pot înregistra introducând cardul dorit o singură dată, iar pentru orice altă tranzacție viitoare, utilizatorii pot selecta un cod pin sau pot folosi amprenta digitală pentru verificare.

În plus, WarplyPay oferă capacitatea de rambursare a cupoanelor mobile și a cardurilor cadou, colectarea și rambursarea punctelor de loialitate, precum și servicii de facturare digitală. Toate acestea prin intermediul aceleiași soluții, oferind asigurarea riscului de credit, până la suma de 1,5 milioane de euro.

WarplyPay suportă toate cardurile Visa, MasterCard, AMEX, Discover și Maestro.

“De vreme ce trăim într-o lume în care utilizatorii fac totul prin intermediul telefonului mobil și se așteaptă să maximizeze productivitatea la toate nivelele, scopul nostru principal este să dezvoltăm o soluție care va oferi comoditate, viteză și siguranță în ceea ce privește toate tranzacțiile prin intermediul telefonului mobil”, a declarat John Doxares, CEO Warply.

WarplyPay a fost integrat deja în unele aplicații mobile și poate funcționa în cadrul oricărei aplicații.

Warply, o companie cu sediul în Grecia, care oferă sisteme de loializare și soluții de plată cu ajutorul telefonului mobil (Mobile Loyalty & Mobile Payments) - atât B2C, cât și B2B -, a intrat pe piața din România încă din luna martie a acestui an.



Citeste si