VAUNT, platforma care digitalizează vânzările de apartamente

Cu experiență pe zonele de tech și marketing pentru domeniul imobiliar, Irina Constantin și Răzvan Mitre și-au dat seama, în timp ce lucrau la proiecte pentru specialiști din real - estate, că pot veni cu o soluție tehnică prin care să ușureze munca agențiilor imobiliare și a dezvoltatorilor. Așa a luat naștere VAUNT, o soluție de management proptech.

Pe scurt, VAUNT este o soluție SaaS de management al business-ului 360, sub forma unui abonament lunar, pentru dezvoltatori imobiliari și agenții imobiliare pentru a-i ajuta să-și dezvolte și administreze business-ul de oriunde, într-un mod accesibil, eficient și rapid.

Așa cum ne povestesc cei doi fondatori ai startup-ului, VAUNT se adresează dezvoltatorilor imobiliari din zona rezidențială și agențiilor imobiliare și ajută la digitalizarea procesului de vânzare al unui proiect rezidențial din momentul aprobării autorizației de construire până la predare.

La sfârșitul anului 2019 Irina și Răzvan au lansat VAUNT Developer, care se adresează dezvoltatorilor imobiliari pe nișa rezidențială, urmată apoi de VAUNT Agency, pentru nișa de agenție imobiliară/agent imobiliar individual.

”Noi am accesat cumva nișa de tech și de marketing în real estate în special în zona de rezidențial, iar tot discutând cu clienții ne-am dat seama că nevoile lor foarte specifice nu sunt acoperite de soluții tech”, povestește Irina.

Cum funcționează VAUNT

VAUNT ajută la digitalizarea procesului de vânzare a unui proiect rezidențial din momentul aprobării autorizației de construire până la predare.

”De-a lungul timpului, am observat că un responsabil de vânzări trebuie să poarte mai multe pălării - ca un startup. În VAUNT am digitalizat acești pași și i-am făcut mai rapizi, un utilizator VAUNT câștigând 1,6 ore pe zi. Ba mai mult, unul dintre clienții noștri cu care o să lansăm un case study, a înregistrat cele mai bune rezultate pe partea de vânzări de la implementarea VAUNT în compania sa. Pe lângă asta, VAUNT este și baza pentru oricine intră nou în real estate. Dacă ai un membru nou în echipa de vânzări, petreci mai puțin timp pentru instruirea lui, având deja procesele stabilite”, afirmă cei doi fondatori.

Odată ce există datele datele proiectului, adică numărul de unități și specificul lor, acestea sunt încarcate în platforma VAUNT.

După cum explică fondatorii platformei, fiecare proiect are un cont propriu, unde membrii echipei vor deveni utilizatori cu diferite permisiuni.

În afară de evidenția provenienței lead-urilor, parcursul unui lead până la stadiul de client, avem evidența portofoliului, contractelor digitale, evidența ratelor la dezvoltator, evidența predării unui apartament, inspecții de șantier și partea de rapoarte care ajuta business-ul să măsoare performanța sa și să ajute la diverse îmbunătățiri.

”Ba mai mult, venim cu ajutoare prin intermediul aplicației de telefon (alături de cea web), care ajută nu numai pentru mobilitate, dar și ca să închidă cercul evidenței interacțiunilor. Am putea spune că punem deja bazele pentru un OS ce face parte din zona rezidențială”, complează Irina și Răzvan.

Un proiect creat pentru piața internațională

În acest moment, VAUNT are aproape 600 de utilizatori, de la companii mari, la mici și mijlocii, atât din România cât și din Europa Centrală. De altfel, fondatorii VAUNT au pornit încă de la începtul proiectul ca unul cu potențial de dezvoltare în afara granițelor.

”Ne vom tot extinde în acest an în special când vom lansa și noile features, care va fi strâns legate de conectarea unei piețe aparent descentralizate folosind Machine Learning și AI”, precizează Irina.

În ceea ce privește monetizarea VAUNT, cofondatoarea platformei adaugă faptul că, fiind o soluție de tip Saas, modelul de business este un abonament lunar, care depinde de funcționalitățile accesate, numărul de utilizatori și numărul de locuințe.

Irina și Răzvan au prezentat VAUNT în cadrul programului de accelerare Commons Accel, făcând parte din cea de-a 4-a cohortă a acestuia, și au fost și printre finaliștii Spotlight Pitch Day 2021, organizat de echipa How to Web.

VAUNT în SUA și o investiție

Au pornit VAUNT bootstrapped, folosindu-se de propriile fonduri, iar până în acest moment nu au accesat finanțări externe, activitatea fiind susținută prin abonamentele plătite de clienții VAUNT.

”O să avem în vedere atragerea unei finanțări în partea următoare a anului pentru zona de Machine Learning și AI de PropTech pe care o dezvoltăm. Toți clienții noștri sunt plătitori, iar noi facem vânzări și tot creștem, iar pe măsură ce cresc numărul de clienți creștem și noi. Totodată, în momentul în care vom accesa o finanțare, vom accelera angajările. Chiar și așa, noi ne căutăm membrii noi în echipă acum pe partea de dezvoltare”, mai spun Irina și Răzvan.

În plus, în acest va avea loc lansarea și promovarea noii arii din care face parte VAUNT, care se referă la conectarea pieței, prin implicarea de tehnologii precum Machine Learning în prima fază, urmat de AI.

”De asemenea, vom testa această zonă și pe SUA. Pe termen lung, vom avea o extindere în fiecare țară din Europa și SUA urmată de Asia. Misiunea noastră este să devenim un OS pentru zona de real estate. În acest sens, oricine vrea să înceapă în domeniul real estate, să aibă deja o bază pe care să pornească”, menționează cei doi antreprenori.



Citeste si