VTEX, versiune nouă a unui conector cu Facebook pentru a spori vânzările magazinelor online

VTEX lansează o versiune nouă a conectorului Facebook. Acesta le permite brandurilor și retailerilor să obțină informații despre clienți pentru a-și personaliza reclamele și pentru a crește rata de conversie.

VTEX, platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț, anunță cea mai recentă versiune a conectorului care integrează platformele Facebook și Instagram ale Meta pentru a spori vânzările magazinelor online.

Noua funcționalitate îmbunătățește conexiunea dintre magazinele online și reclamele acestora de pe rețelele de socializare, crescând rata de conversie încă de la primul contact al clientului cu brandul.

Acest lucru îi ajută pe retaileri să obțină o mai bună vizibilitate asupra audienței campaniilor lor și asupra activităților de marketing. De asemenea, noua versiune a conectorului contribuie la creșterea ratei de conversie, adresându-se cumpărătorilor potențiali prin reclame personalizate.

”Această versiune a conectorului duce la un alt nivel integrarea dintre platforma VTEX și platformele Meta, consolidând angajamentul nostru de a ne transforma platforma într-un panou de control unic pentru gestionarea tuturor strategiilor de afaceri ale clienților noștri. Prima versiune a acestei integrări, lansată anul trecut, se bucură deja de popularitate în rândul clienților VTEX. Noua versiune urmărește să aducă și mai aproape magazinele de platformele în care cumpărătorii lor își petrec majoritatea timpului, permițând o segmentare mai clară și o personalizare mai atentă a reclamelor”, spune Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA SVP în cadrul VTEX.

Capabilitățile noi și îmbunătățite ale conectorului pentru Facebook includ:

  • Îmbunătățirea Conversions API (CAPI): API-ul destinat conversiilor include acum cinci componente noi – Vizualizare pagină, Vizualizare conținut, Căutare, Adăugare în coș și Inițiere checkout, fiecare dintre acestea reprezentând o etapă din procesul de cumpărare și, implicit, din funnel-ul de conversie. Pe lângă faptul că stabilește targetul și optimizează reclamele, noul conector le permite clienților să măsoare fiecare dintre aceste etape, valorificând mai bine resursele în momentul creării de reclame. 
  • Actualizări ale catalogului de produse: Practic, noua versiune a conectorului permite expunerea directă a unor produse din catalog pe Facebook sau Instagram, accelerând trecerea din platformă în magazin și scăzând rata de abandon a coșului de cumpărături.
  • Meta Ads Plugin: Acest modul simplifică procesul de creare a reclamelor pentru Facebook și Instagram. Utilizatorii pot crea campanii în mod nativ din interfața de administrare VTEX, campaniile fiind reflectate automat în Facebook Manager.

Cu această actualizare a conectorului, șansele aprobării reclamei de către Facebook sunt și ele optimizate deoarece campaniile sugerate corespund mai bine criteriilor evaluate de companie.

Clienții VTEX din întreaga lume, inclusiv Carrefour, C&A, Lenovo, Philips, Samsung, Walmart și Whirlpool, și-au descărcat deja prima versiune a CAPI.



Citeste si