Cel mai nou partener digital al clienților METRO, aplicația METRO, poate fi folosită atât pe dispozitivele iOS, cât și Android, și poate fi descărcată gratuit din App Store și PlayStore.

„La METRO depunem eforturi zilnice pentru îmbunătățirea experienței clienților noștri. Le înțelegem nevoile în schimbare și ne adaptăm pentru a le face viața mai ușoară. Lansarea aplicației METRO este în linie cu direcția de investiții în digitalizare, asumată de companie în ultimii ani, și vine în completarea unei experiențe de cumpărare facile și eficiente. Aplicația este complet operațională în România, oferind inclusiv acces rapid la toate informațiile relevante despre produse, stocuri la nivel de magazin sau facturi digitale. Practic, aplicația METRO este un serviciu digital ce le oferă clienților posibilitatea de a avea la îndemână mereu cardul METRO și să se informeze direct din telefonul mobil.", a declarat Adrian Ariciu, CEO METRO Cash & Carry România.

Printre beneficiile aplicației METRO se numără posibilitatea de a consulta cataloagele de produse METRO oricând, informații actualizate 24h din 24h despre disponibilitatea produselor cât și despre prețul lor, la nivel de magazin.

O listă de cumpărături digitală cu produsele disponibile în magazin, toate facturile în format digital, cardul METRO direct în telefon, balanța punctelor de loialitate și informații despre magazine sunt câteva dintre atuurile aplicației METRO.

Mai multe informații despre aplicația METRO sunt disponibile aici.