Ritter Broker dorește să fie unul dintre primii jucători din piața de asigurări care intră în zona de marketing afiliat, dedicată persoanelor influente din social media, iar pentru fiecare conversie se va oferi un comision.

Deși un produs foarte slab exploatat în domeniul afiliate marketing-ului, asigurările de tip RCA sunt un produs ideal de promovat pentru că acestea sunt obligatorii prin lege, parcul auto al romaniei a trecut de 8 milioane vehicule și crește de la an la an iar daca nu ai asigurare RCA valabilă primești amendă și ți se ridică plăcuțele de înmatriculare și talonul.

Totodată, prin această campanie de marketing afiliat, Ritter Broker dorește să promoveze și vânzarea asigurărilor de tip travel.

Acestea sunt destul de ieftine și își permite orice potențial client să le achizitioneze, costă începând cu 10-15 lei pentru un city break în Europa, oferă protecție călătorului și asigură pierderea bagajelor și storno (în cazul în care nu mai poți pleca în vacanță, nu piezi suma pe care ai plătit-o pentru excursie).

Cum poți să faci asta? Pe site, vlog, blog sau în social media.

Imagine de Marcel Langthim de la Pixabay