Andrei Vasile și Mihai Vădan, doi antreprenori cu background în fintech, banking, beneficii extra-salariale și management, au creat SanoPass, o companie ce emite abonamente medicale de prevenție oferite de angajatori ca beneficii pentru angajați.

SanoPass este un nou tip de abonament medical, adresat cu precădere IMM-urilor și celor cu profesii liberale.

Abonamentele medicale SanoPass oferă angajaților acces la servicii medicale de prevenție, precum consultații, investigații și analize medicale. Serviciile pot fi accesate prin intermediul aplicației mobile într-o rețea de peste 100 de clinici private și cabinete medicale individuale.

Lansat în luna mai și disponibil deocamdată în București și Târgoviște, abonamentul SanoPass asigură programări pentru consultații sau investigații, indiferent de specialitate, în maxim 48 de ore, rezolvând una dintre principalele nemulțumiri ale celor care utilizează în prezent abonamente medicale.

Angajații ce dețin un abonament SanoPass își pot face programări la orice clinică parteneră, având deplina libertate de a alege, în funcție de proximitate sau de preferințele personale.

”În prezent, peste 1,5 milioane de angajați din România au abonamente medicale în diverse rețele de clinici. Dintre abonați, 65% consideră că este foarte importantă proximitatea clinicilor și ar prefera să aibă acces într o rețea variată de clinici private», spun cei doi cofondatori SanoPass.

”În rețeaua SanoPass avem deja peste 100 de parteneri, cum ar fi Clinica Sante, Neuroaxis, Hipocrat 2000, Wellborn, Emerald și multe alte cabinete ale unor medici specialiști de renume. Suntem în discuții avansate cu alte nume sonore din domeniul medical și până la sfârșitul anului estimam că abonații SanoPass vor avea acces în peste 250 de clinici și cabinete partenere. Astfel, prin varietatea rețelei noastre, asigurăm un serviciu de foarte bună calitate, ușor accesibil grație proximității și foarte prompt pentru abonații noștri”, completează aceștia.

Soluția SanoPass este 100% digitală și este accesibilă pentru utilizatori prin platforma web sau prin aplicațiile mobile deja disponibile pe Google Play și App Store. Clinicile utilizează la rândul lor o platformă web care validează în timp real conținutul și valabilitatea abonamentelor.

SanoPass oferă 3 pachete principale de servicii, cu prețuri între 13 și 38 euro lunar, conținând servicii de medicină muncii, consultații sau investigații medicale, analize medicale, stomatologie, psihologie și fizioterapie.

Abonamentele medicale sunt unul dintre cele mai utilizate beneficii extra-salariale în România, iar 80% dintre angajați consideră important ca angajatorul să le ofere abonamente medicale în clinici private.

Valoarea abonamentelor medicale este scutită de la plata taxelor și contribuțiilor sociale și este deductibilă de la plata impozitului în cuantum de până la 400 de euro pe an pentru fiecare angajat.

”Este un domeniu foarte dinamic, iar abonamentele SanoPass aduc soluții simple și rapide pentru IMM-uri și profesii liberale, permițând o mare libertate de alegere, proximitate și rapiditate în accesarea serviciilor medicale necesare. Toată partea de informare și administrare este digitală, totul este simplu, clar și rapid”, adaugă cei doi co-fondatori.

Cu o experiență de peste 11 ani în banking și beneficii extra-salariale, Andrei Vasile a ocupat o serie de roluri de management în companii ca Edenred, Unicredit sau CitiBank. Mihai Vădan are un background tehnic în inginerie, avand 6 ani de experiență în antreprenoriat și management în domeniul construcțiilor cu accent pe design, inginerie și managementul investițiilor.