Atelierele Pegas vin mai aproape de zona de nord a capitalei unde se concentrează peste 30.000 de corporatiști, aducând bicicletele sale într-un magazin modernist situat lângă mallul Promenada din zona Barbu Văcărescu. Investiţia se ridică la 60.000 de euro, iar proiectul va cuprinde magazinul, de aproximativ 60 metri pătrați, o terasă de 40 m şi un depozit de 100 m.

”Ne-am propus să ne apropiem mai mult de zona angajaților din corporații și am gândit această clădire atipică unde ne dorim să experimentăm mai mult. Pe lângă gama noastră de biciclete recent lansată, vom avea și produse dezvoltate de noi, mai exact haine urbane, precum cămăși Brainconf sau șosete de la Cisnădie, pe lângă alte idei din zona de fashion. Mai mult, Pegas se îndreaptă spre tehnologiile noi. Pe lângă cele două proiecte de smart bike, E-bike și hometrainer VR kit, ne propunem ca în viitor să ne ocupăm mai mult de realitatea virtuală, astfel încât fabrica Pegas să  devină fabrica viitorului,” a explicat Andrei Botescu, fondatorul Atelierelor Pegas.

Biciclete electrice, biciclete echipate cu senzori și aplicație de telefon care citește senzorii ca mișcare, cadență și puls, dar și smart accesories - cum ar fi ”stopul scăpărici” cu giroscop și proiecție laser pe șosea, fac parte din noutățile acestui nou magazin de sub brandul Pegas. Pentru o experiență completă, Atelierele Pegas își doresc să lanseze o linie de denim pentru bicicliști cu producție în România, o linie de tricouri, dar și o colecție complexă de acccesorii cu care poți echipa bicicleta și cu care poți recondiționa Pegas-uri vechi. De asemenea, vom lansa și o colecție specială de biciclete custom pictate de artiști urbani.

Andrei Botescu_Alexandru Manda_Bicicletele Pegas

De asemenea, Atelierele Pegas îsi propun să dezvolte și proiecte care implică tehnologie avansată: Kit E-bike, kit Smart bike – care presupune un GPS ce are o aplicație de direcționare și kit-ul hometrainer VR, mai exact un un ansamblu hometrainer cu senzori, aplicație pe telefon și conținut virtual reality românesc pe care îl poți accesa în timp ce pedalezi.

O dată cu deschiderea acestui nou magazin, Pegas a recrutat și o echipă tânără de profesori de biciclete, astfel încât cei care nu știu să pedaleze să poată face cursuri la Școala de Biciclete Pegas.

Pentru aceast magazin, Pegas se așteaptă la vânzări de 300.000 euro/lună. „Am anunțat deja că simbolic, pentru ocazia zilei de 23 august, am hotărât să dăm 23% reducere la toate modelele de Pegas și la toate accesoriile de bicicletă. Promoția este valabilă până la data de 28 august 2016,” a adăugat Alexandru Manda, managing partner Atelierele Pegas.

Proiectul Pegas s-a născut din pasiune pentru biciclete, pentru identitate urbană și din dorința de a construi un brand puternic românesc. Pe lângă nostalgie, Pegas investește în cercetare și dezvoltare de produse noi, cu un design funcțional și un preț competitiv. Până în prezent, peste 5.000 de biciclete din noile colecții Pegas au ajuns la clienți din țară și din Europa.

După patru ani de la relansarea celor mai cunoscute biciclete din anii ‘70-‘80, Atelierele Pegas au adus publicului 13 noi modele special create pentru  toată familia. În octombrie 2015 proiectul Pegas a trecut la un nivel superior prin atragerea unui investitor de anvergură. Prin parteneriatul cu Network One Distribution, brandul Pegas își va accelera dezvoltarea la nivel național și internațional. În urmatorii trei ani, Atelierele Pegas țintesc o creștere de zece ori a volumului de biciclete, până la 25.000 de bucăți anual și o cifră de afaceri de 5 milioane de euro.