De weekendul trecut, bucureștenii au opțiunea de a comanda online produse din magazinele Auchan prin platforma de livrări Lola Market.

Oferta retailerului cuprinde, pentru început, peste 14.000 de produse alimentare și nealimentare, comenzile urmând a fi livrate în Capitală în maximum o oră de la plasarea comenzii în aplicația Lola Market sau în intervalul orar dorit de client, în aceeași zi, între orele 10-21.

Potrivit celor două companii, prețurile produselor listate în aplicație sunt cele din magazinele Auchan, iar comenzile nu necesită o valoare minimă. Taxa de livrare pornește de la 19,99 lei, produsele comandate fiind livrate prin flota proprie de livratori a platformei Lola Market.

Printre avantajele oferite clienților prin acest nou serviciu se numără și posibilitatea de a beneficia de cumpărături personalizate. Astfel, prin intermediul aplicației Lola Market, disponibilă pe smartphone, tabletă și web, care poate fi descărcată din Appstore si Google Play, clienții pot discuta în timp real cu persoana care realizează cumpărăturile în locul lor pentru a rezolva rapid orice modificare în coșul comandat.

Prin acest parteneriat, Auchan face încă un pas în direcția extinderii serviciilor de livrare la domiciliu, adăugând opțiunea de comandă cu livrare rapidă într-o oră prin aplicația Lola Market tuturor celorlalte modalități de livrare existente deja, realizate prin parteneriate cu companii de livrare naționale sau locale și cu Poșta Română, pentru comenzi livrate în aceeași zi sau în 24-48 de ore.

Lola Market oferă un serviciu de calitate în ceea ce privește achiziția online a produselor alimentare, oferind posibilitatea de a comanda produse la aceleași prețuri din magazine, din multiple supermarketuri, printr-o singură aplicație.

Clientul poate selecta produsele dorite din aplicație, iar odată ce comanda este înregistrată, un personal shopper se va ocupa de pregătirea comenzii, iar un livrator va ajunge cu comanda la destinație într-o oră sau în intervalul orar stabilit de client.

Compania este prezentă în 14 orașe din Spania, fiind lider de piață pe segmentul de cumpărături online de alimente. Lansarea în București reprezintă primul pas în planul de extindere internațională a companiei spaniole.