Compania continua planul de investiții și dezvoltare rezultat în urma derulării unui proiect co-finanțat de BERD pentru planificare strategică și poziționare pe piață.

Astfel, concomitent cu relocarea magazinului din Dorobanți, compania a implementat un rebranding complet, precum și un design nou pentru magazine.

Investițiile semnificative au fost direcționate către echipa de proiect, ambalaje noi, semnalistică și amenajare de spații. Furnizorii și colaboratorii Pain Plaisir, de la ingrediente la logistică, sunt companii locale.

”Avem încredere în piața locală, în consumatorii români și în puterea comunităților unite, care s-a văzut și acum în criza generată de pandemie. Companiile care au reușit să fidelizeze clienții și chiar să dezvolte o comunitate în jurul afacerii lor vor trece cu bine, chiar dacă prin mari eforturi, de eventuala scădere economică care se preconizează”, a declarat Irina Stăncescu, co-fondator Pain Plaisir.

”Ne-am dorit să păstrăm conceptul de magazin-destinație care ne caracterizează, unde clienții vor avea parte de aceleași servicii și produse de calitate, dar în care, în contextul actual, își vor putea face cumpărăturile rapid, cu ușurință și în siguranță”, a adăugat Irina Stăncescu.

În noul magazin Pain Plaisir, din 1 iunie și în conformitate cu indicațiile autorităților, vor avea acces doar două persoane în același timp, limitele de distanță vor fi semnalizate vizibil pe podea prin autocolante, iar purtarea măștii de protecție va fi obligatorie. De asemenea, pentru a limita timpul petrecut în magazin, gama de produse va fi restrânsă, pentru o perioadă, doar la cele esențiale.

De altfel, și în lunile precedente prioritatea companiei a fost sănătatea și siguranța angajaților și a familiilor acestora, a clienților și a partenerilor de afaceri. În toate punctele de lucru au fost implementate și respectate cu strictețe regulile de igienă, prevenție și protecție, recomandate de autorități pentru prevenirea răspândirii coronavirus.

”De la începutul crizei sanitare în alte țări am decis să fim precauți și ne-am asigurat că fiecare angajat va dispune de echipamentele de protecție personală necesare desfășurării activității, iar pe măsură ce situația a evoluat, am implementat și alte măsuri”, a declarat Irina Stăncescu, cofondator Pain Plaisir.

”Am asigurat transportul angajaților la locul de muncă, am regândit turele și programul de lucru pentru a minimiza contactul, am luat temperatura fiecăruia la începutul zilei, am marcat grafic păstrarea distanței și am servit clienții exclusiv la geam și prin livrări”, a adăugat Irina Stăncescu.

De la înființare, compania a investit 570.000 de euro, principalele proiecte fiind deschiderea primei brutării și extinderea acesteia, dezvoltarea unui nou spațiu de producție, deschiderea celui de-al doilea magazin și relocarea acestuia, crearea identității și a magazinului online, implementarea software-ului ERP pentru planificarea producției și gestionarea afacerii, dar și inițierea unui proces de rebranding.

Cifra de afaceri a companiei a fost de aproape 1,7 milioane de euro în 2019 și estimează afaceri de aproape 2 milioane de euro în 2020 și un număr de peste 60 de angajați.

Fondată în 2013 de Irina Stăncescu și Tom Rees, Pain Plaisir este o brutărie artizanală care oferă clienților produse de brutărie și patiserie proaspete, cu maia si fără coloranţi, amelioranţi sau conservanti.

Compania deține două magazine în București, în Kiseleff și Dorobanți, folosește majoritar ingrediente și materii prime locale și a creat o comunitate în jurul brutăriei și a ideii de pâine ca element central al mesei, la care se adună toată familia.

Pain Plaisir se va concentra pe deschiderea de magazine „aproape de casă”, pentru moment doar in București, deoarece pâinea artizanală trebuie consumată proaspătă și cumpărată aproape zilnic, în lipsa agenților de conservare și afânare.

Pain Plaisir estimează o cifră de afaceri de două milioane euro în 2020, obținută alături de o echipă de peste 60 de angajați.