BaseLinker este un serviciu de tip SaaS, disponibil prin intermediul unei pagini web și nu este necesară instalarea unui software dedicat. Acesta poate fi accesat prin intermediul oricărui browser 24/7, fără să fie condiționat de anumite cerințe de sistem.

Prin BaseLinker poate fi configurat un flux automat pentru procesarea comenzilor descărcate din diverse surse (site-uri, marketplace-uri, etc). În funcție de sursa comenzii, pot fi configurate diverse acțiuni automate cum ar fi:

  • Generarea automată a AWB-urilor, facturilor și a avizelor de însoțire, precum și printarea acestora;
  • Trimiterea informațiilor către depozit pentru pregătirea produselor;
  • Redirecționarea documentelor către marketplace-uri, clienți, depozit, etc ;
  • Menținerea unei comunicări active cu clienții prin SMS / e-mail prin utilizarea unor template-uri dedicate în funcție de fiecare condiție (status comanda, status AWB, etc).

Cum funcționează o integrare BaseLinker cu un marketplace?

Integrarea BaseLinker cu un marketplace funcționează într-un proces bine stabilit:

  • Conexiune API
  • Stabilirea unei conexiuni cu Inventory (al magazinului online)
  • Transfer de date (încărcare de produse cu maparea corespunzătoare categoriilor)
  • Sincronizare în timp real între toate platformele
  • Acceptarea si onorarea comenzilor

Unul dintre parteneriatele recent încheiate de BaseLinker este cel cu eMAG Marketplace prin care comercianții care activează pe platformă își pot centraliza activitatea pe o singură interfață simplă.

De asemenea sellerii își pot lista rapid produsele și menține actualizate toate ofertele și stocurile atât pe eMAG Marketplace, cât și în magazinul propriu sau pe alte marketplace-uri, fără instalarea unui software dedicat. Comenzile primite pe platforma eMAG Marketplace sunt procesate rapid, alături de celelalte comenzi plasate pe alte canale de vânzare pe care comercianții le utilizează.

Integrarea unui magazin online cu eMAG Marketplace prin intermediul BaseLinker permite atât importul comenzilor de pe eMAG Marketplace cât și listarea ofertelor provenite din magazinul online, cu doar câteva click-uri. De asemenea, acest parteneriat permite integrarea cu mai multe companii de curierat și automatizarea activităților de procesare repetitive, precum emiterea și printarea AWB-urilor sau a facturilor.

Integrarea magazinului online cu eMAG este complet automatizată și adaptabilă la particularitățile fiecărui business. BaseLinker oferă integrare bidirecțională cu eMAG, ceea ce permite importul comenzilor, cât și listarea ofertelor bulk provenite din produsele din Baselinker, cu doar câteva click-uri.

Integrarea cu modulul eMAG permite:

  • Importul de comenzi din toate conturile eMAG în panoul BaseLinker
  • Comenzi de expediere către un magazin online
  • Listarea bulk pe eMAG pe baza produselor dintr-un depozit conectat la sistemul BaseLinker (poate fi un depozit al magazinului online, un depozit al wholesalerilor, un depozit BaseLinker sau un sistem ERP)
  • Gestionarea de bază a ofertelor
  • Sincronizarea stocurilor

Până la finalul lunii mai, comercianții pot testa gratuit serviciul, folosind codul EMAG60 în formularul de înregistrare. Sellerii prezenți pe eMAG Marketplace pot beneficia de o ofertă exclusivă și de suport dedicat pentru integrarea afacerii cu BaseLinker atât online cât și telefonic sau pe email.