Berăria H este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de restaurante și entertainment, iar vânzările generate de locația din București au depășit pentru prima dată pragul de 15 milioane de euro, în 2023.

De-a lungul celor 10 ani, locația Berăria H din București și-a crescut în mod constant traficul și încasările, atât pe segmentul de food & bar, cât și pe cel de concerte/bilete, cu excepția anilor cu restricții din cauza pandemiei.

În ultimele 12 luni traficul a fost de peste 700.000 de oaspeți, iar vânzările generate de locație au depășit în 2023, pentru prima dată, pragul de 15 milioane de euro.

Berăria H, extindere națională

Primul oraș vizat este Iași, unde Berăria H a câștigat o licitație pentru un teren cu o suprafață de peste 30.000 metri pătrați.

”Plănuim un proiect extins de regenerare urbană care, pe lângă Berăria H Iași, va include diverse funcțiuni comerciale din sfera divertismentului și a ieșirilor în oraș, creând un nucleu dinamic al vieții sociale pentru comunitate. Am planificat două faze de dezvoltare, cu o investiție totală estimată la peste 40 de milioane de euro”, a declarat Vlad Dumitru, Manager General Berăria H.

Totodată, din informațiile publice, adiacent locației, autoritățile au în vedere amenajarea unui muzeu, iar în imediata vecinătate se află mai multe terenuri de sport (fotbal, tenis).

Compania poartă discuții și pentru locații în alte două orașe din România.

De asemenea, Berăria H a achiziționat restaurantul Shorley din capitală (atât clădirea, cât și dreptul de utilizare a mărcii), unul dintre primele deschise în București în anii ’90.