În perioada EURO 2020, numărul comenzilor de bere plasate de către utilizatorii Glovo a ajuns la 45.000 de sticle și doze, însemnând aproximativ 22.500 de litri de bere. Astfel, pentru acest produs specific, Glovo a obținut o creștere de 30% în comparație cu perioada anterioară campionatului.
În topul celor mai căutate băuturi, pe parcursul meciurilor de la Campionatul European de Fotbal 2020, s-au aflat diverse sortimente de sucuri, cafea și bere: Coca-Cola, caffe latte, caramel macchiato, cappuccino, apa plată Aqua Carpatica (1l), Fanta.
EURO 2020 a influențat pozitiv și vânzarea produselor complementare servirii diverselor băuturi răcoritoare, în topul preferințelor românilor aflându-se pufuleții Gusto simpli, snacks-urile Lotto Classic cu cașcaval, pufuleții Star cu aromă de cașcaval, Doritos Nacho cu gust de brânză, dar și Bake Rolls 7 Days cu usturoi și pizza, sticksurile Croco cu susan sau popcornul Star cu brânză.
“Contextul generat de Campionatul European de Fotbal 2020 a adus o serie de modificări în comportamentul de consum al românilor, iar acest lucru se poate observa în rezultatele înregistrate în platforma noastră. În plus, sezonul estival a contribuit și el la obiceiurile de consum, iar berea s-a aflat pe pe primele locuri în topul celor mai comandate băuturi alcoolice pe Glovo”, a declarat Marius Funie, Head of Marketing România și Moldova.
De asemenea, pe perioada EURO 2020, cele mai comandate produse în aplicația Glovo au fost McPuișor™, cheeseburger-ul, apa plată la 2L, chiflă kaiser Lorraine și bananele.