În plus față de căutarea prin imagini, partenerilor înregistrați pe www.biano.ro li s-a acordat acces și la alte instrumente exclusive de îmbunătățire a performanței, bazate pe AI (Biano Pixel, Biano Button).

Având în vedere că utilizatorii se gândesc adesea la home & deco și schimbările din cămin ca la un hobby, păstrând în același timp raportul preț-calitate și căutând cele mai bune oferte, Biano va lansa în curând un nou instrument, care îi va ajuta pe clienții români să devină propriul lor designer de interior.

Acest tool le va permite să își pregătească proiecte de design și să vadă cum s-ar încadra anumite piese de mobilier și decorațiuni în propriul cămin.

Prezent pe piața locală din 2018, www.biano.ro a crescut constant în România, atât în ceea ce privește numărul magazinelor partenere, cât și în ceea ce privește vizitatorii lunari, iubitorii de home design.

Vara aceasta nu a făcut excepție. În intervalul iunie-august 2021, cele mai vândute articole de pe Biano.ro au fost accesoriile de grădină, cum ar fi leagănele de grădină, pergolele, pavilioanele de grădină, serele, ghivecele de flori, accesoriile pentru piscină, rezervoarele de apă, mobilierul de grădină și grătarele.

Mai mult, reprezentanții Biano.ro au raportat o tendință de creștere a decorațiunilor exterioare pentru grădini și balcoane în 2021, față de 2020. Cele mai căutate produse de sezon în același interval menționat, din aceste categorii, au fost seturile de perne pentru scaune de casă și grădină, hamacurile de grădină și pavilioanele de grădină.