Platforma de tranzacționare online a cerealelor a fost creată în luna octombrie a anului 2016 de un startup tech din Arad - Interactions Lab. Am scris despre AgroGo în primăvara lui 2017. La cinci luni de la lansare, platforma avea 800 de utilizatori.

În acest moment, după 2 ani și jumătate de activitate, platforma AgroGo a devenit lider pe nișa tranzacțiilor de cereale și a serviciilor de informare, la nivel național.

Avem un volum total de 1,7 milioane de tone în oferte plasate în piața AgroGo. De asemenea, foarte mulți fermieri sunt acum foarte atenți la evoluția prețurilor atât la burse cât și în piața fizică, urmăresc cu interes rapoartele și statisticile relevante din domeniu și credem noi, înțeleg mai bine modul în care funcționează piața, lucru care ne bucură”, spun fondatorii platformei înt-un material postat pe site-ul comunității Changeneers.

Pe lângă matching-ul între ofertă și cerere, AgroGo are o componentă de informare și educare. Cei 3 cofondatori (Robert Bălan, Vasile Topac și Toth Arpad) cred că că tranzacționarea eficientă e imposibilă fără o informare temeinică asupra pieței, astfel AgroGo oferă o serie de informații utile, precum prețurile actuale ale cerealelor, modele de analiză a prețurilor, rapoarte și statistici relevante, toate gândite pentru a fi ușor de înțeles.

Potrivit lui Vasile Topac, unul dintre cei trei cofondatori ai platformei, planurile pentru dezvoltarea AgroGo cuprind îmbunătățirea sistemului de matching de pe piața AgroGo, adăugarea secțiunii de transport și introducerea zonei de contract management pentru a ușura efectuarea tranzacțiilor în piața fizică.

”De asemenea, ne dorim să creștem la nivel internațional, în special pe piața din Europa”, precizează cofondatorul AgroGo.