Oficialii BlaBlaCar nu au dat publicității termenii și valoarea tranzacției, însă se știe faptul că Busfor va continua să opereze sub propriul brand, cursele disponibile fiind integrate și în cadrul aplicației BlaBlaCar pentru a le oferi clienților mai multe opțiuni de transport, dar și pentru a crește baza de călători pentru firmele care pun la dispoziție aceste curse.

Busfor vinde pe plaftormă bilete pentru 7.000 de firme de autocare și generează vânzări anuale în valoare de 4 miliarde de dolari.

BlaBlaCar, care a atins statutul de unicorn având finanțări totale în valoare de 335 de milioane de dolari, are 80 de milioane de utilizatori înregistrați pe platformă, 25 de milioane fiind din Europa Centrală și de Est.

La finalul anului trecut, compania franceză a cumpărat serviciul low-cost de transport cu autocarul Ouibus (în acel moment, Ouibus aparținea companiei naționale de transport feroviar – SNCF), acela fiind momentul în care și-a anunțat intrarea pe acest segment de transport, pe lângă cel de carpooling.

BlaBla Car este o companie lansată în 2006 și este cea mai mare comunitate din lume de carpooling pe distanțe lungi – distanța medie a călătoriilor este de aproximativ 340 de kilometri. Din 2015, BlaBla Car este prezent și în țara noastră.