BlaBlaCar a făcut o trecere de la business-ul său de ride-sharing și a cumpărat Ouibus, un serviciu de transport cu autocarul, operat de compania națională de cale ferată din Franța, scrie Eu-Startups. Este interesant faptul că Ouibus este și unul dintre investitorii din spatele finanțării de 114 milioane de dolari pe care a primit-o BlaBlaCar.

Ca urmare a achiziției făcute, BlaBlaCar își va extinde platforma de servicii, iar compania va deține și va opera acum cu o flotă de autocare în 300 de orașe din Europa. Asta înseamnă că startup-ul va intra în competiție cu Flixbus, startup-ul din Germania care oferă opțiuni de transport low-cost cu autocarul și cu trenul. Acesta din urmă își pregătește extinderea rețelei de transport în SUA și a introdus autocare electrice în flota sa.

BlaBlaCar a anunțat de curând că intră pe profit și estimează 50 de milioane de pasageri în 2018. În acest moment, sunt 65 de milioane de utilizatori înregistrați pe platformă, serviciul fiind disponibil în 22 de țări, inclusiv în România.

Foto credit: Pe3check / Deposit Photos