Pentru Black Friday 2020 evoMAG crește stocurile cu 50% și reorganizează activitatea de recepție a mărfii și de procesare a comenzilor, ca parte a strategiei de anul acesta de pregătire pentru cel mai important eveniment de shopping al anului.

Spre deosebire de anii trecuți, evoluția pandemiei de COVID-19 schimbă regulile de desfășurare a Black Friday și obligă magazinele online la pregătiri mai ample și mai din timp, cu resurse mai mari.

Black Friday 2020 la evoMAG - reorganizarea recepției mărfii

”Estimăm, anul acesta, o creștere de aproximativ 20% a vânzărilor realizate în perioada de Black Friday față de Black Friday-ul trecut. Investiția de la începutul anului în sistemul de management al depozitului ne permite să creștem stocurile acum cu 50% și, prin urmare, să livrăm mai rapid produsele comandate”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Pentru Black Friday 2020 evoMAG a reorganizat și activitatea de recepție a mărfii și de procesare a coletelor, organizând 3 locații de recepție și 3 locații de procesare a coletelor, concomitent cu creșterea numărului de angajați.

Totodată, schimbarea comportamentului de consum generat de pandemia de COVID-19, transformă și Black Friday-ul din 2020. Decizia de achiziție are loc mai rapid, consumatorii nu mai au nevoie de multe interacțiuni cu produsul înainte de a-l cumpăra și sunt mai obișnuiți cu cumpărăturile online.

evoMAG Black Friday 2020 - 2,6 milioane sesiuni pe site

Totodată, așteptările acestora sunt mai mari – vor produsele cât mai repede și se așteaptă ca toată experiența de cumpărare să fie cât mai plăcută, iar procesul de comandă al produselor să se desfășoare rapid și fără erori.

”De Black Friday 2020 ne așteptăm la mai multe sesiuni de achiziții ca în trecut, aceiași clienți alegând să cumpere de mai multe ori. Clienții știu că vor beneficia de cele mai bune prețuri, intră mai des pe site, descoperă pe parcurs produsele pe care le doresc și le cumpără cu mai mare lejeritate”, mai spune Mihai Pătrașcu, menționând că, în perioada de Black Friday, traficul pe evoMAG.ro va crește cu aproximativ 30%, la peste 2,6 milioane de sesiuni.

De asemenea, plata cu cardul va fi mai des folosită anul acesta de Black Friday față de anul trecut, estimarea fiind ca una din două comenzi să fie plătită online, cu cardul.