UPDATE 7 noiembrie:

Black Friday Fashion Days a început azi dimineață, în jurul orei 7. Startul a fost dat, simultan, atât în aplicație, cât și pe fashiondays.ro.

În primele 3 ore s-au plasat peste 60.000 de comenzi însumând peste 130.000 de produse, dintre care, o mare parte pleacă astăzi din depozit către clienți. Peste 65% dintre comenzile plasate la nivel național vor fi livrate în easybox.

Aproximativ 90% din vânzări provin din aplicația mobilă

Majoritatea vânzărilor din primele ore au fost plasate în aplicația Fashion Days. Cele mai vândute branduri din primele ore sunt: UGG, Karl Lagerfeld, Guess, Tommy Hifiger, Nike, Puma, Columbia și adidas Perfomance, iar categoriile de produse cu cel mai mare interes au fost: cizme pentru femei, pantofi sport pentru femei, genți și accesorii, geci de sezon, atât pentru femei cât și pentru bărbați.

Clienții Genius au plasat peste 40% dintre comenzi

Clienții Genius beneficiază, în premieră anul acesta de Black Friday, de 10% extra reducere la produse premium și transport gratuit în easybox. Top 3 branduri preferate de clienții Genius: UGG, Puma, Tommy Hilfiger.

Aproximativ 7% din valoarea comenzilor a fost plasată folosind serviciul Dressing Room, cu plata în 4 (patru) rate.

A doua zi a evenimentului, 8 noiembrie, aduce, în premieră, oferta Mango în parteneriat cu Fashion Days de Black Friday.

Cele mai comandate produse în primele ore:

  • Ghete din piele nabuc UGG – peste 12000 bucăți
  • Ghete Moon boot – peste 200 bucăți
  • Trening adidas Performance – peste 150 bucăți
  • Ceas Fossil – peste 150 bucăți
  • Rucsac Guess – peste 150 bucăți
  • Pantofi sport Karl Lagerfeld – peste 140 bucăți

Top 3 categorii vândute în prima zi:

  • Cizme femei
  • Pantofi sport femei
  • Genți și accesorii

Branduri nou adăugate în Black Friday 2022:

Off White, Palm Angels, Golden Goose, Alexander McQueen, Nautica

Cifrele Fashion Days pentru Black Friday 2022 în primele ore:

  • Peste 60.000 de comenzi
  • Peste 130.000 de produse
  • Aproximativ 90% din vânzări provin din aplicație
  • Top orașe: București și Ilfov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Brasov
  • Primele comenzi din București și Ilfov vor fi livrate chiar în aceeași zi

Black Friday 2022 va fi la Fashion Days luni, pe 7 noiembrie, și dura până pe data de 13 noiembrie. Compania a dat un newsletter clienților prin care anunță că au reduceri de până la 80%. De asemenea, ai parte și de o extra reducere de 10% dacă ai cont Genius.

”Black Friday la Fashion Days este evenimentul de shopping în care oferim cele mai bune oferte. E o ocazie unică să se răsfețe cu branduri pe care poate nu și le permit tot restul anului”, ne-a precizat în cadrul unei conferințe de presă care a avut loc azi Robert Berza, CEO-ul Fashion Days.

Potrivit acestuia, fashion este în top 3 categorii căutate de Black Friday, cu un 35% potențial de achiziție și 63% intenție de cumpărare.

De Black Friday 2022 la Fashion Days, valoarea stocului disponibil este de 270 mil. euro. Comparativ, în 2021 a fost de 230 mil. euro, iar în 2022 valoarea stocului de Black Friday a Fashion Days a fost 200 mil. euro.

”Repetăm rețetele de succes din ultimii ani. Ne ducem spre toate tipologiile de stiluri și consumatori, produse, și spre toate tipologiile de buzunare”, a precizat Berza.

Potrivit informațiilor pe care echipa retailerului le-a publicat pe site-ul Fashion Days recent, oferta Black Friday România la Fashion Days va cuprinde o vastă colecție de piese vestimentare, încălțăminte și accesorii pentru femei, bărbați și copii, de la branduri precum Nike, GAP, Puma, UGG, Guess, Pepe Jeans London, BOSS, Esprit, adidas, Tommy Hilfiger, U.S. Polo Assn., Diesel, Liu Jo, Love Moschino, Karl Lagerfeld, Under Armour, Fossil, UGG, Trendyol, Jack & Jones, NA-KD, Levi's, Ted Baker, Gant, Geox, Furla, EA7, Michael Kors, Emporio Armani, Timberland, Trespass, Geographical Norway.

Din informațiile companiei aflăm că Black Friday 2022 la Fashion Days aduce peste 2 milioane de produse în stoc și branduri premium noi special pentru acest eveniment: Off White, Palm Angels, Golden Goose, Alexander McQueen, Nautica, TechnoMarine.

Black Friday 2022 la Fashion Days: extra beneficii

Black Friday 2022 la Fashion Days începe luni, pe 7 noiembrie, de dimineață și poți face prima comandă chiar în drum spre birou sau atunci când îți savurezi cafeaua.

Primii clienți Fashion Days care vor avea acces la reducerile de Black Friday din 2022 sunt cei care au aplicația retailerului.

În plus, abonații Genius au beneficii suplimentare, ca de exemplu un an de transport gratuit și -10% extra la produse premium pe Fashion Days. Dacă eșți deja abonat Genius, asigura-te că ești logat și pe Fashion Days cu contul tău eMAG, că să profiți de ofertele exclusive.

Recomandarea echipei Fashion Days: salvează datele cardului în contul tău. Vei putea plăti sigur, ușor și rapid prin opțiunea Pay by Click, care permite salvarea datelor cardului pentru ca plata comenzii să poată fi efectuată instant, de fiecare dată. Iar atunci când începe Black Friday 2022 la Fashion Days îți vei putea finaliza comanda mult mai rapid.

”Beneficiul Genius va fi pe produse cu prețuri mai mari, nu vom da pe produse ieftine. Teoretic 2 din 5 produse vor avea acest beneficiu”, ne-a precizat azi Rober Berza.

Black Friday la Fashion Days: rezultatele din 2021

În pregătirea Black Friday 2022 Fashion Days a anunțat statisticile pentru anul 2021.

Astfel, pe parcursul celor 3 zile de Black Friday 2021, clienții Fashion Days au plasat peste 250.000 de comenzi, în valoare totală de peste 90 de milioane de lei. Cele mai căutate produse au fost categoriile de cizme femei, pantofi sport femei, pantofi sport bărbați, genți, geci și jachete femei.

În total, Black Friday 2021 la Fashion Days a avut peste 1,8 milioane de vizitatori. Aplicația Fashion Days a fost principalul canal prin care au fost realizate comenzile Black Friday anul trecut, aproape 90% dintre produse fiind achiziționate de pe un dispozitiv mobil, și peste 50% plătite cu cardul.

Black Friday 2022 la Fashion Days - estimări

Deși contextul actual este dificil, Robert Berza este convins că în acest an campania de Black Friday a Fashion Days va reuși să aducă rezultate peste cele din 2021 și 2020. Astfel, previziunea acestuia este că în campania de Black Friday 2022 clienții Fashion Days vor genera venituri în valoare de circa 25 de milioane de euro pentru companie.

”Vom începe să scoatem produse multe până vineri (pe 11 noiembrie - n.red.) și oamenii vor putea să comande din nou. Încercăm să ne grăbim ca din 20 noimebrie să scoatem noi campanii ca să prindem și Moș Nicolae. Avem circa 20% forecast de câștig pe sărbătorile de iarnă”, a mai spus Robert Berza în cadrul conferinței de azi.

În contextul războiului de la granița României, a creșterilor facturilor și a inflației, am fost curioși să aflăm cum s-a pregătit echipa Fashion Days și pentru o variantă mai puțin pozitivă privind rezultatele companiei cu ocazia campaniei de reduceri din acest an. ”Ne vom ajusta planurile în funcție de context. Dar e un singur plan: să ieșim mai puternici de aici, să avem un produs mai bun și mai bine comunicat către clienți. Lucrăm la 2 scenarii pe care ne vom mula în primele ore de la lansarea Black Friday 2022”, ne-a precizat managerul Fashion Days.