UPDATE ora 13: Black Friday la WatchShop.ro: Trafic de 12 ori și vânzări de 10 ori mai mari față de o zi obișnuită

Campania de reduceri Black Friday de România continuă la WatchShop.ro cu discounturi de până la 90% la cele mai căutate branduri de ceasuri pe durata întregului an.

  • Până la ora 13:00, traficul pe WatchShop.ro a fost de aproximativ 12 ori mai mare decât într-o zi obișnuită;
  • Vânzările sunt în creștere și depășesc de 10 ori media unei zile obișnuite;
  • Valoarea medie a comenzii este cu 40% mai mare decât în Black Friday 2019, generată de introducerea brandurilor de lux în campania de reduceri;
  • Clienții profită de reducerile de până la 30% oferite pentru brandurile premium doar în Black Friday. În top vânzări, brandurile: Tissot, Garmin, Longines;
  • Cel mai scump ceas vândut - un Tissot de 15.800 de lei;
  • Cele mai multe comenzi sunt plasate din București, Timiș și Cluj;
  • Circa 75% din traficul în site este generat de bărbați. În mod obișnuit, raportul este 2/3 bărbați vs. 1/3 femei;
  • Aproape 8 din 10 utilizatori accesează WatchShop.ro de pe dispozitive mobile;
  • Stocuri epuizate pentru mai multe modele de la branduri precum Casio, Orient – unde discounturile au ajuns până la 90%;
  • Noi modele de ceasuri în oferta WatchShop.ro după ora 16:00.

Campania Black Friday de România are loc la WatchShop.ro și în showroom-ul din București în intervalul 13-15 noiembrie.


Ceasuri din topul celor mai dorite branduri, precum Tissot, Casio, Orient, Citizen, Festina, Ingersoll, Sekonda, Fossil, Timex, William S vor avea reduceri de până la 90%. De discounturi mari beneficiază și produsele din gama de smartwatches, precum Suunto, Garmin, Polar, Fossil.

Black Friday la WatchShop.ro: cele mai bune oferte de azi

De la începutul lunii noiembrie, WatchShop.ro a înregistrat o creștere a vânzărilor pe mai multe categorii de produse, în topul alegerilor românilor în materie de ceasuri fiind smartwatch-urile și ceasurile clasice.

De asemenea, un plus în vânzări a fost obținut ca urmare a reintroducerii ceasurilor de lux în oferta magazinului – branduri precum Tag Heuer, Breitling, Longines, Tonino Lamborghini și Hamilton, listate cu reduceri de până la 30%, vor putea fi achiziționate și în acest weekend la prețuri reduse.

Până în prezent, Black Friday de România a adus și cel mai scump produs achiziționat: un ceas Ceas Tissot T-GOLD, în valoare de 15.800 de lei.

WatchShop.ro estimează dublarea vânzărilor în Black Friday 2020 față de evenimentul de anul trecut, și în condițiile în care comerțul online a crescut de la începutul pandemiei de COVID-19.

Odată cu acesta, numărul de clienți noi ai magazinelor online a accelerat, pe măsură ce comerțul offline a fost afectat de restricțiile impuse în pandemia de coronavirus. În acest context, WatchShop.ro a targetat în campania de Black Friday o categorie aparte de cumpărători, pe cei obișnuiți să facă achiziții din offline. De aceea, până acum, aproximativ 80% dintre vizitatorii WatchShop.ro au fost clienți noi.

Ca o consecință a accelerării comerțului electronic, de la începutul campaniei de Black Friday 2020, plățile online pe WatchShop.ro au crescut cu 50% față de anul trecut. Traficul pe mobil a crescut considerabil, astfel că două treimi din vizitele în site au fost făcute de pe dispozitive mobile.