“De aici, vrem să ne extindem în două piețe internaționale, una dintre ele fiind Polonia și, în următorii trei ani, vom fi pregătiți să facem exit total. Suntem în discuții pentru o a doua rundă de finanțare”, spune el.

Blugento a pregătit pitch-ul cu mai multe luni înainte de abordarea efectivă, lucrând totodată cu un an înainte de a lansa serviciul pe piață. “Am mers în fața investitorilor doar când am fost 100% pregățiti. Ce înseamnă acest lucru? Ne-am asigurat că tehnologia este suficient de bună încât să livrăm magazine performante la un preț redus. Am căutat să avem un număr minim de clienți, arătând astfel aprecierea – când am făcut pitch-ul aveam 100 și am vrut să arăt și canale de vânzare validate, subliniind astfel potențialul”.

Este un exemplu de best practice pentru momentul în care încerci să îți vinzi business-ul său să cedezi parte din el. Pentru a construi Blugento, antreprenorul clujean a vândut parte din agenția Mind Magnet.

Negocierile cu cei trei investitori care urmează să fie făcuți public curând au durat cam 4-6 săptămâni. “Două dintre ele au fost de tatonare și active cam o lună. Am fost interesați să ne cunoaștem, să vedem dacă avem matching personal. Atunci când primești o investiție, sunt două părți importante – nevoia de bani, dar și cea de smart investors, persoane care să se implice activ, să dea sfaturi, să deschidă uși”.

Blugento este o soluţie de ecommerce construită pe platforma Magento, cea mai populară platformă de comerţ electronic din întreaga lume, şi este oferită clienţilor în format SaaS (Software as a Service). Blugento oferă toate funcționalitățile necesare unui magazin online de succes, în baza unui abonament lunar și este integrat cu peste 100 de soluții de plată, curierat, marketing și alte servicii care oferă avantaje competitive magazinelor online.

Blugento a atras la finalul lunii trecute o investiţie strategică în valoare de 120.000 de euro din partea a trei antreprenori români. Investiţia s-a derulat prin programul SprintPoint, în urma primei runde de evenimente „Investors Dinner" organizate în Cluj și Bucureşti de SprintPoint în parteneriat cu acceleratorul RICAP (cele două entități au bătut palma la începutul anului 2017 pentru a deservi mai bine ecosistemul antreprenoriatului de tip startup din România), și s-a finalizat în doar 8 săptămâni de negocieri. Blugento a participat la 2 evenimente Investors Dinner, pe 24 martie la Cluj (organizat de SprintPoint), și pe 24 aprilie la București (organizat de RICAP,) alături de alți 3 alumni din cele 2 programe.

Află cum au reușit cei de la Blugento să-și crească numărul clienților și ce planuri au pentru viitor, după primirea acestei finanțări, pe wall-street.ro.