Astfel, pe lângă soluţia de ecommerce construită pe platforma Magento, prin care oferă toate funcţionalităţile necesare unui magazin online de succes, Blugento oferă clienţilor posibilitatea de a avea website-uri atractive şi bine optimizate prin serviciul „Website by Blugento” care permite oricând transformarea site-urilor în magazine online.
„Am lansat «Website By Blugento» în urma cererilor venite din partea business-urilor care sunt încă nehotărâte să-și deschidă un magazin online dar au nevoie de un website performant, bine optimizat, adaptat la cerințele și tendinţele actuale. Prin acest serviciu, site-urile sunt realizate pe platforma Blugento și pot fi transformate oricând, foarte ușor, în magazine online performante”, spune Sandu Băbăşan, CEO Blugento.
Site-urile realizate prin acest serviciu, vor putea fi operaţionale în 48 de ore şi vor fi găzduite de Microsoft Azure, o platformă cloud foarte flexibilă şi sigură. Clienţii vor primi update-uri de securitate oricând apar şi vor beneficia de back-up-uri automate, pentru protecţie suplimentară.
Serviciul presupune plata unei sume inițiale de 290 de euro pentru realizarea site-ului și o taxă lunară de 19 euro care include și găzduirea.
Noi soluţii de integrare
Blugento adaugă noi soluţii în portofoliu şi integrează astfel platforma de ecommerce cu cele mai populare aplicaţii de ERP (de gestiune, facturare şi contabilitate), marketplace, comparatoare de preţuri şi platforme de e-fulfillment, care permit magazinelor online să externalizeze parţial sau total procesul operaţional şi logistic.
„Piaţă locală de soluţii ERP a ajuns în prezent la aproape 120 milioane de euro, dar încă sub 10% dintre magazinele online sunt integrate cu ERP-uri. Din păcate, lipsa unei integrări cu sistemul ERP dublează efortul de a gestiona şi urmări vânzările, stocurile, clienţii sau preţurile. Prin integrarea platformei de ecommerce cu sistemele de contabilitate şi gestiune se afişează automat pe site informaţii actualizate despre stoc, produse, preţ, facturi sau încasări. Este mai simplu şi mai ieftin ca magazinele online să fie construite de la început pe o platformă care permite o intregare uşoară cu soluţii ERP, cum este Blugento”, mai spune Sandu Băbăşan.
Pe lângă partea de integrare cu ERP-uri, Blugento pune la dispoziţia clienţilor posibilităţi multiple de listare a produselor lor în alte site-uri de comerţ electronic de tip marketplace, precum eMAG.ro, Okazii.ro, CEL.ro, Elefant.ro etc., în reţele de marketing afiliat, în comparatoare de preţuri şi directoare de produse.
De asemenea, magazinele dezvoltate pe platforma Blugento pot opta pentru integrarea cu Frisbo – serviciul de e-fulfillment care poate prelua partea logistică a activității magazinelor online, precum depozitarea, preluarea comenzilor, facturarea, împachetarea, livrarea și chiar administrarea magazinului de comerţ electronic. Astfel magazinele online își pot scădea semnificativ costurile operaționale indirecte, transformându-le într-un cost direct, fix și predictibil.
„Înregistrăm un număr tot mai mare de clienţi care au magazinele online construite pe platforma Blugento. Iar acest lucru ne dă posibilitatea să avem o integrare simplă, de tip plug&play şi le permite magazinelor online accesarea rapidă şi cu resusrse minime a serviciilor de e-fulfillment”, spune Bogdan Colceriu, CEO Frisbo.
Blugento a atras la finalul lunii trecute o investiţie strategică în valoare de 120.000 de euro din partea a trei antreprenori români. Investiţia s-a derulat prin programul SprintPoint, în urma primei runde de evenimente „Investors Dinner" organizate în Cluj și Bucureşti de SprintPoint în parteneriat cu acceleratorul RICAP (cele două entități au bătut palma la începutul anului 2017 pentru a deservi mai bine ecosistemul antreprenoriatului de tip startup din România), și s-a finalizat în doar 8 săptămâni de negocieri. Blugento a participat la 2 evenimente Investors Dinner, pe 24 martie la Cluj (organizat de SprintPoint), și pe 24 aprilie la București (organizat de RICAP,) alături de alți 3 alumni din cele 2 programe.