Practic, Bolt ar dori să ia în calcul introducerea unui abonament lunar, comparativ cu cel de la Glovo sau cu eMAG enius, prin care cei care plătesc să se bucure de anumite beneficii. În momentul de față abonamentul Bolt este într-o fază de testare a pieței cu clienții deja existenți, care au primit un mail cu un sondaj prin care sunt întrebați care sunt beneficiile dorite și nivelul de preț pe care l-ar accepta.

Ce servicii ar trebui să introducă fiecare concept de abonament Bolt? Conform mesajului trimis de companie acestea ar fi:

  • Preluare cu prioritate - solicitarea unei curse din partea ta va avea prioritate în fața altor clienți. Acest lucru înseamnă că în diminețile aglomerate, cu multe comenzi, vei fi prioritizat pentru a fi acceptat.
  • Preț protejat - prețul curselor nu depășește o anumită sumă, indiferent de moment al zilei sau cerere. Practic, Bolt garantează că cei care ar urma să plătească abonament nu ar fi afectați atât de mult de o perioadă aglomerată, când intervine conceptul de surge price, când costul per kilometru se multiplică.
  • Serviciu de asistență clienți premium - primești ajutor mai rapid de la agenți ai serviciului de asistență.
  • Priority service - te deplasezi cu șoferi doar cu un scor de activitate foarte mare.

În momentul de față Bolt testează cu clienții mai multe ținte de preț. De exemplu, abonamentele propuse în acest test sunt de 69 de lei, 35 de lei, 52 de lei, 43 de lei și 61 de lei. Acestea ar urma să aibă o parte din beneficii, conform unei taxe lunare pe care o plătești cu cardul introdus în aplicație.

Acest test realizat cu clienții nu înseamnă că abonamentul va fi introdus imediat, ci că Bolt încearcă să studieze piața pentru a vedea care sunt nivelurile de preț care ar fi convenabile pentru oameni și cum reacționează aceștia la un asemenea concept, pentru ca odată lansat oficial să fie primit cum trebuie.