Prin noua strategie pe care compania o va implementa, o parte semnificativă dintre magazinele brandului, care nu sunt conforme cu standardele impuse de produsele Braiconf, va fi închisă, urmând ca noul concept de magazin să fie creat, în special pentru linia de cămăși premium.

”Ne dorim să implementăm un concept potrivit de magazin, care să reflecte fidel valorile și calitatea produselor pe care le oferim pe piață. În special cămășile bărbătești pe care le producem și care întrunesc standarde de calitate superioară au nevoie de spații concept care să fie actuale și conforme cu produsele oferite. Acest lucru presupune o reconfigurare a rețelei de magazine din țară si redeschiderea rețelei de magazine din străinătate, iar închiderea celor din mall-uri în această perioadă reprezintă o creștere a mărcii Braiconf, dar și o etapă nouă în relansarea segmentului nostru de retail”, a declarat Silviu Dumitrache, președinte Braiconf.

Braiconf mai deține în prezent în portofoliul său de retail 12 magazine în România, dar oferă și opțiunea achizițiilor online pe site-ul propriu, https://www.braiconf.ro/.

Reprezentanții companiei au specificat că noua strategie de retail presupune închiderea majorității magazinelor, evaluând portofoliul propriu de retail și renunțand la spațiile care nu se încadrează în filosofia mărcii.

În plus, pe fondul schimbărilor aduse de pandemie, decizia de a nu prelungi contractele cu mall-urile este una de îmbunătățire a strategiei de retail.

”În contextul actual, nu ni s-a părut potrivită solicitarea unor centre comerciale, precum Cotroceni Park (AFI Cotroceni), de a continua să plătim chirie pe perioada în care magazinele nu au putut fi folosite, în lockdown, dar și pe perioada următoare, astfel că am decis să nu prelungim astfel de contracte”, mai spune Silviu Dumitrache.

Braiconf are o producție anuală de peste 800.000 cămăși pentru mărci precum Braiconf, Eton, Porsche, Cartier, Lacoste, Harmont&Blane, Hermes, Kenzo, LVMH.