Fie că doresc să înceapă un proiect nou de amenajare sau să își redecoreze casa, clienții Brico Dépôt își pot comanda și plăti produsele de bricolaj preferate direct pe site-ul www.bricodepot.ro, alegând livrarea la domiciliu, simplu și rapid.

După plasarea comenzii online, aceștia au la dispoziție două modalități de plată pentru a achita produsele: prin intermediul cardului bancar (debit sau credit, integral sau în rate cu 0% dobândă, emis de băncile partenere), respectiv prin transfer bancar sau ordin de plată.

Lansarea acestei noi funcționalități vine în completarea altor servicii dezvoltate în ultima perioadă de Brico Dépôt pentru a accelera digitalizarea. De exemplu, prin serviciul Click & Collect, Brico Dépôt oferă clienților săi posibilitatea de a comanda online produsele de care au nevoie, având opțiunea de a le ridica din magazinul dorit, în maximum 4 ore de la plasarea comenzii.

“În această perioadă, în care digitalul câștigă tot mai mult teren, ne-am adaptat și am căutat cele mai potrivite soluții pentru a rămâne cât mai aproape de clienții noștri. Toate aceste noi facilități, inclusiv cea pe care o lansăm astăzi, au fost dezvoltate de echipa noastră într-un ritm foarte rapid, pentru a răspunde în mod eficient noilor obiceiuri de consum și nevoi ale clienților. Serviciul Click & Delivery reprezintă, astfel, o etapă firească în consolidarea strategiei noastre digitale și în dezvoltarea noastră ca business”, a menționat Adela Smeu, CEO, Brico Dépôt România.