“Noi, cei de la Crikle, suntem recunoscători pentru votul de încredere primit din partea investitorilor care ne-au ajutat să atingem primul obiectiv de finanțare prin SeedBlink cu atât de mult entuziasm. Așteptăm cu nerăbdare sprijinul lor în continuare în misiunea Crikle de a inova în domeniul vânzării la distanță. ”, declară Diwaker Singh, CEO și fondator al Crikle.

Noul obiectiv este stabilit la 600.000 de euro. După atingerea acestuia, runda se consideră încheiată. Campania va dura până miercuri, 16 decembrie sau până a atingerea sumei maxime de 600.000 de euro.

Participarea Crikle la această rundă de investiții s-a realizat la o evaluare pre-money de 4,4 milioane euro. Compania își asigurase 100.000 de euro în timpul unei runde private, înainte de listarea publică pe SeedBlink. Unul dintre investitorii săi anteriori, Radu Georgescu, a făcut o investiție suplimentară pentru a sprijini compania în următoarea etapă a evoluției sale.

Crikle a fost fondată de Diwaker Singh în 2019, binecunoscut în România implicarea în companii locale cu operațiuni globale precum RAV Antivirus, Avangate, Coinzone și Vector Watch. Având echipa de dezvoltare în București și pe cea de management și marketing în Marea Britanie, Crikle este un pionier global al soluțiilor inteligente de vânzare de la distanță, într-un moment în care a vinde oriunde, de oriunde, este o prioritate pentru companii.

Activă în prezent în Marea Britanie și Statele Unite, cu un produs aflat în fază beta, Crikle urmează a opera global încă de la începutul anului următor. În acest moment, platforma Crikle are mai mult de 100 de clienți plătitori și peste 500 în sistem trial. Compania prognozează să ajungă la peste 30.000 de până la finalul lui 2023.

Crikle este o companie SaaS (software-as-a-service) din Londra care are misiunea de a dezvolta soluții tehnologice inovatoare de vânzare la distanță. Platforma Crikle le permite clienților să își îmbunătățească veniturile, productivitatea și profitabilitatea prin reducerea timpului necesar în procesul de vânzare de la distanță și îmbunătățirea ratei de conversie.