Utilizatorii de telefoane Android, care dispun de funcția NFC securizat, dotat cu PIN, parolă, model grafic, senzor amprentă sau recunoaștere facială, își pot adăuga cardurile în Up Mobil Pay, direct din aplicația Up Mobil, fără a mai fi nevoie de instalarea unei alte aplicații.

“Digitalizarea este cel mai puternic răspuns pe care companiile îl pot da la actuala criză sanitară cu care omenirea se confruntă astăzi, contribuind în mod direct la siguranța oamenilor, pe mai multe paliere. Unul dintre acestea este cel al plăților mobile, simplificate și rapide, care și-au dovedit eficacitatea în fluidizarea aglomerațiilor generate în diverse contexte de shopping. Noua soluție de plată Up Mobil Pay face parte dintr-un pachet de soluții digitale pe care Up România îl pune la dispoziția partenerilor și beneficiarilor săi, încă de la începutul pandemiei”, a arătat Elena Pap, director general Up România și director regional Up Group.

Adăugarea unui card Up România în Up Mobil Pay durează aproximativ 30 de secunde și poate fi începută fie din ecranul de administrare card, secțiunea "Cardurile mele", accesibilă din meniul principal al aplicației, fie din ecranul pop-up, afișat la prima accesare a noii versiuni a aplicației.

Această nouă soluție vine în completarea altor soluții de plăți mobile propuse de Up România utilizatorilor alături de partenerii săi: înrolarea cardurilor Up Dejun în mobilPay Wallet, înrolarea tuturor cardurilor Up în Apple Pay.

Up România face parte din Grupul Up și deservește peste 20.000 de clienți și 750.000 de beneficiari. Cu o prezenţă de 18 ani în România, compania oferă diverse instrumente de motivare și soluții financiare avantajoase pentru performanța business-ului companiilor.