Cartloop, platforma de marketing conversațional, ajută comercianții online să îi convingă pe clienți să cumpere produsele din “coș” în cazul în care au părăsit site-ul fără să finalizeze comanda. Rata de conversie a Cartloop este de 3-5 ori mai mare decât a competitorilor.

Platforma Cartloop este utilizată de sute de clienți din Statele Unite, Canada, Marea Britanie și Australia. Aplicația se integrează cu un singur click în platforma Shopify, dar fondatorii își doresc ca la începutul anului viitor să fie disponibilă și pentru Magento, BigCommerce și WooCommerce.

Întreaga tranzacție arată astfel: 100.000 EUR SeedBlink ELITE, 50.000 EUR TechAngels, 50.000 EUR GapMinder VC, 15.000 EUR T.A.N. Cluj-Napoca și 10.000 EUR Simple Capital. Acastă rundă este un follow on la rundă precedentă în care a investit numai GapMinder VC.

Detaliile listării Cartloop pot fi accesate aici.

Cartloop a demarat deja negocieri pentru finanțarea Serie A cu VC din SUA în anul 2021, la o evaluare de cel puțin 7M EUR.

În această perioadă, detaliile publice ale Cartloop sunt listate pe platformă, însă numai membrii ELITE au acces la Pitch Deck și la Proiecțiile financiare și vor putea investi, începând de la o sumă minimă de 10.000 EUR.

Platforma Cartloop a fost lansată de Andrei Negrău și Lisa Popovici, în luna aprilie a acestui an, cu intenția de a aduce experiența online mai aproape de cea dintr-un magazin fizic. De la lansare, Cartloop a generat clienților venituri de 400.000 USD. Finanțarea atrasă în această rundă va fi utilizată pentru optimizarea soluției, fondatorii vizând atragerea de clienți noi și extinderea pe plan global din 2021. Extinderea va începe cu Europa, primele țări vizate fiind Spania, Franța și Germania.

Cartloop, câștigător Startup Spotlight 2020

Cartloop câștigă competiția Startup Spotlight 2020 organizată de How to Web și “pleacă acasă” cu premiul-investiție de 225.000 de euro. Cartloop este un startup în eCommerce care ajută magazinele să își optimizeze vânzările și relația cu clienții prin mesaje text.

Premiul de 225.000 de euro este oferit de către un grup de investitori locali: platforma de equity crowdfunding SeedBlink, rețeaua de angel investors TechAngels, fondul de investiții Gapminder VC, vehiculul de investiții private Simple Capital și rețeaua de investitori Transylvania Angels Network. Suma reprezintă un aport la o viitoare investiție în startup-ul câștigător, sub forma unui convertible note.

Detalii despre cștigătorii Startup Spotlight 2020 puteți afla din acest material.