Vânzările online au crescut cu circa 300%, dar nu au acoperit nici pe departe pierderile din offline. Astfel, proiectul pilot cu Mega Image a început pe 28 aprilie prin amplasarea unei insule cu cărți în magazinul fanion din Băneasa.

„Vânzările din primele două săptămâni ne dau încredere să mergem mai departe și să extindem colaborarea în alte magazine Mega Image. Prezența din Mega Image Concept Store Băneasa va fi completată în săptămâna acestea cu noi insule inserate în supermarketurile Mega Image din Iași, Cluj, Timișoara și alte câteva din București. Nu va rămâne singura noastră colaborare experiment. Urmează să anunțăm și alte parteneriate cu jucători din zona de retail și nu numai, online sau în magazine fizice”, au transmis reprezentanții Cărturești, la solicitarea retail.ro.

Pe rafturile din Mega Image sunt peste 300 de titluri, iar semnalele au fost pozitive în această perioadă. Până acum, cel mai bine s-au vândut cărțile de ficțiune, urmate de cele pentru copii și dezvoltare personală. Un top de vânzări plasează pe primele locuri romane precum „Serotonină” a lui Michel Houellebecq sau „Mâine poate am să rămân”, de Lorenzo Marone.

Lanțul de librării Cărturești a apărut, în România, în anul 2000. Prima librărie a fost deschisă în București, extinzându-se, ulterior, în Iaşi, Timişoara, Cluj, Constanţa, Suceava, Braşov și Arad.

Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 782 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iași, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara, Bacău, Focșani şi alte oraşe din ţară. Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente.