Startup-ul Skeptic Dog Animation a câștigat ediția a doua a competiției de pitching Get in the Ring România, care a avut loc sâmbătă în cadrul festivalului Creative Est. Pe locul secund s-a clasat Madam Mitza, un magazin online care vinde șosete create și vândute în România.

Get in the Ring România a fost împărțit în două categorii - lightweight și middleweight, în funcție de nivelul startup-urilor participante. La categoria middleweight, startup-ul Symme3D din Timișoara, care a participat și la Central European Startup Awards a câștigat și va merge direct în finala de la Sofia, unde vor concura pentru finanțare și marele premiu.

La categoria lightweight au concurat opt startup-uri în patru runde. Astfel, rundele au fost împărțite în cinci categorii: Echipă, Realizări, Model de Business, Finanțare și o etapă de freestyle, în care unele echipe au făcut demo-uri ale produselor.

În prima fază Wundercraft s-a luptat cu Artistiq, iar ultima echipă a intrat în finală. A doua rundă a fost între Skeptic Dog și Mr. Packy, iar Skeptic Dog a ajuns în finală, unde au și câștigat. Madam Mitza a concurat cu Nerv, iar CBN IT a luptat cu Neons. Finala s-a desfășurat între Artistiq, Skeptic Dog, Madam Mitza și Neons.

artistiq

În finală, publicul de la hala de la Industria Bumbacului din București a votat startup-ul care a primit premiul cel mare. Madam Mitza a primit 1.000 de euro și trei luni în spațiul de coworking de la Impact Hub București. Skeptic Dog Animation a câștigat 3.000 de euro din partea Banca Transilvania, șase luni în spațiul de coworking de la Impact Hub și locul în finala regională de la Sofia.

“Get In The Ring a fost o adevărată provocare. Nu e ușor să selectezi cele mai importante lucruri despre afacerea ta și să le prezinți în 30 de secunde. Într-adevăr, ai 30 de secunde pentru fiecare dintre cele 5 runde, însă timpul trece foarte repede. Ne-a ajutat să ne uităm foarte critic și atent la afacerea noastră. Când am ajuns „în ring”, m-am gândit că orice s-ar întâmpla, cel mai valoros va fi feedback-ul primit. Și, chiar dacă am câștigat, păstrez același gând. Am cunoscut potențiali parteneri și clienți, am primit impresii și sugestii utile, iar acum suntem mult mai motivați să ne dezvoltăm”, a declarat Andra Berilă de la Skeptic Dog Animation.

juriu gitr

Iată ce fac startup-urile participante la Get in the Ring România.

Skeptic Dog Animation

Studio de animație 2D, Skeptic Dog Animation ajută alte startup-uri și companii să își spună povestea într-un mod interesant și distractiv. Realizează filme animate care pot fi filme promoționale, de prezentare sau care ilustrează povestea brandului, din pasiune și convingerea că lumea de business are nevoie de puțină culoare.

Demo Reel 2014 from aNDRA Berila on Vimeo.

Mr. Packy – Pack Less. Travel Better

Mr. Packy este un serviciu de călătorie care simplifică experiența călătoriilor de afaceri. Te ajută să sari peste făcutul bagajelor, precum și peste statul la coadă la check-in sau la ridicarea bagajelor la ajungerea la destinație. Asta înseamnă că, dupa ce veți alege Mr. Packy, nu va mai trebui să pierdeți timpul cu curățarea ținutei sau cu verificatul bagejelor pentru următoarea voastră călătorie de afaceri in București. Mr. Packy preia bagajele și o parte din produsele de igienă, fără a mai fi nevoie să le cărați și are grijă să ajungă direct la hotelul unde sunteți cazați.

Madam Mitza

Șosetele Madam Mitza sunt exclusiv fabricate în România. Fondatorii au avut un vis. Cum că toate doamnele și domnișoarele de oraș să fie încălțate cu șosetele Madam Mitza. S-au apucat de treabă și au conceput câteva modele de șosete haioase și în trend. Sunt colorate, sunt nostime, sunt caldurose și sunt potrivite pentru orice ieșire în oraș.

Wunderkraft

Wunderkraft.ro este prima platformă națională creată în jurul comunității artizanilor și a întreprinderilor sociale active în domeniul upcycling, cu scopul de a promova consumul responsabil.

Wundercraft propune produse speciale sau personalizate, realizate de artizani calificați, din materiale reciclabile. În plus, organizează ateliere creative care să încurajeze educația de mediu.

Artistiq

Artiști contemporani au probleme atunci când încearcă să-și vândă arta, în principal pentru că piața este controlată în mare parte de case de licitații, care forțează artiștii să accepte unele condiții restrictive. În același timp, această practică alimentează ideea că arta este accesibilă doar unui anumit target cu venituri foarte mari.

Artistiq, platformă online de obiecte de artă, ajută artiștii contemporani să ajungă la noi categorii de public și să vândă online, fără a trece prin bătăile de cap ale unei licitații.

Neons

Dezvoltă o platformă interactivă, Neons, în domeniul divertismentului și al artelor spectacolului. Practic, e o platformă alternativă de ticketing și evenimente, pentru zone cum ar fi teatrul independent.

CBN IT

CBN IT propune un produs ce provine atât din experiența de business trăită, cât și din multiple întâlniri de mastermind alături de alți peste 100 antreprenori. CBN IT își propune să ajute antreprenorii să-și gestioneze ușor bugetul firmei prin funcționalități de predicție și urmărire a Cash-Flow-ului.

Nerv

Nerv este un startup din Brașov care vinde haine produse în România, în mare parte în localitate, destinate tinerilor. Pe site-ul Nerv poți cumpăra tricouri, ochelari, genți, dar și accesorii.