Cu toate acestea, mulți antreprenori au descoperit vânzările online doar în ultimele luni, fiind forțați de circumstanțe, însă acest lucru nu-i împiedică să aibă o promovare online mai performantă ca multe alte afaceri prezente în online de mulți ani.

Atât pentru companiile care se promovau online înainte de pandemie, cât și pentru cele care doar acum au început această direcție de marketing, Călin Biriș, partener în agenția Loopaa și fondator al cursului Online Mastery, a realizat un test de evaluare prin care antreprenorii, managerii și specialiștii de marketing pot să-și evalueze gratuit calitatea comunicării, în comparație cu bunele practici folosite de profesioniștii de top din domeniul comunicării online.

Cele 21 de întrebări ale testului acoperă 4 arii importante ale marketingului:

- analiza de piață;

- strategia și planul de promovare;

- acțiunile de implementare;

- managementul comunicării.

Pe principiul ce se măsoară, poate fi îmbunătățit, în urma testului se obține un scor de maxim 200 de puncte, iar rezultatul are și o interpretare utilă, care oferă un punct de referință.

Testul de evaluare a nivelului prezenței în online a afacerii, este gratuit, durează mai puțin de 5 minute și poate fi accesat în acest link: https://onlinemastery.ro/test-promovare-online/

Cei care în urma testului doresc să-și îmbunătățească planurile și acțiunile de promovare online, se pot înscrie de asemenea la următorul workshop online organizat în 22, 24 și 26 Iunie. Acesta are o durată totală de 18 ore și este personalizat pe afacerile participanților. În plus, cursanții vor avea acces timp de un an de zile atât la înregistrarea workshop-ului cât și acces în platforma Online Mastery.

Mai multe detalii despre workshop se pot afla pe pagina de înscriere: https://onlinemastery.ro/workshop-promovare-online/