Pentru realizarea acestei platforme au fost necesari doi ani de muncă, iar investiția s-a ridicat la peste 1 milion de euro.

CAVI Share Alert este bazată pe un concept modern de dispecerizare, care permite monitorizarea și comunicarea cu echipajele de intervenție mobile înscrise în platformă, pentru realizarea intervențiilor de securitate la obiectivele aflate sub supraveghere.

Platforma asigură gestionarea alarmelor prin intermediul unei aplicații de monitorizare a evenimentelor (CAVI Share Alert Web), ce poate fi utilizată la nivel de dispecerat, respectiv a unei aplicații pentru dispozitive mobile (CAVI Share Alert App), în scopul eficientizării serviciului de intervenție.

Spre deosebire de platformele de dispecerizare clasice, CAVI Share Alert le permite companiilor să beneficieze de cei mai mici timpi de intervenție, prin accesul la mult mai multe echipaje operative și oferind firmelor care asigură serviciile de intervenție mobilă posibilitatea de a acoperi un areal geografic cu un număr mare de echipaje.

CAVI Share Alert - cum funcționează platforma

La nivel de dispecerat este asigurată administrarea solicitărilor de misiuni (recepționare, transmitere, alocare), monitorizarea modului de desfășurare a intervențiilor și închiderea incidentelor de securitate prin obținerea de informații necesare stabilirii cauzelor generării acestora. Aplicația web afișează toate solicitările de misiune sau toate alarmele recepționate la nivelul dispeceratului și le repartizează către echipajele de intervenție din platformă, într-un mod judicios.

Platforma dispune și de o aplicație destinată echipajelor de intervenție pentru recepționarea și preluarea misiunilor transmise de către dispeceratul dedicat. Ca parte componentă a platformei CAVI Share Alert, aplicația mobilă semnalează echipajelor de intervenție toate solicitările de misiune transmise prin intermediul aplicației de dispecerat.

”Echipajele de intervenție înscrise în platformă pot recepționa în aproximativ 20 de secunde toate solicitările de alertare și pot confirma disponibilitatea de a prelua o misiune. În funcție de timpul de intervenție estimat, server-ul Share Alert alocă misiunile către echipajele cel mai bine poziționate, indiferent de compania deținătoare, astfel încât să asigure optimizarea costurilor și scurtarea timpilor de răspuns”, spune Fadi Rida, fondator și CEO al Global Technical Group.

”În prezent, în platforma CAVI Share Alert sunt înrolate peste 400 de echipaje de intervenție de la 40 de firme specializate. Estimăm dublarea numărului de echipaje înscrise în platformă în următoarele 12 luni și gestionarea a aproximativ 10.000 de incidente în fiecare lună”, adaugă Fadi Rida.

Totodată, CAVI Share Alert este un serviciu dedicat monitorizării obiectivelor de securitate care asigură, în cadrul unui dispecerat centralizat, următoarele:

  • Calcule statistice și emiterea de rapoarte pentru management sau pentru administratorii de flote;
  • Vizualizarea pe hartă a tuturor locațiilor aflate în monitorizare;
  • Monitorizarea pe hartă 24/24 h a echipajelor de intervenție disponibile;
  • Solicitarea și alocarea echipajului de intervenție cel mai apropiat (în caz de eveniment);
  • Comunicarea cu echipajul pe toată perioada derulării acțiunii de intervenție;
  • Semnalarea zonelor în care nu sunt înregistrate echipaje de intervenție;
  • Marcarea pe hartă a locurilor în care au fost incidente de securitate;
  • Serviciu de facturare automatizat la nivel de aplicație.

Prezent de peste 11 ani pe piața din România, Global Technical Group este compus din patru companii: Global Technical Systems, Global Technical Service, Global Intelligence și Global Operations Center. Global Technical Group a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 17 milioane de euro, iar recent și-a extins operațiunile în Bulgaria, Serbia și Germania.